مراکز فروش کشمش تیزابی طلایی

فروش کشمش تیزابی طلایی به عنوان یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران از اوایل مهر هر سال در مراکز زیادی در کشورمان انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید با قیمت مناسب این محصولات هستند باید با کارخانه ها وارد مذاکره شوند.

فروش کشمش طلایی

کشمش تیزابی طلایی و خرمایی

یکی از محصولاتی که در بازار ایران با حجم بسیار بالایی تولید می‌شود و برای صادرات بسیار مناسب است کشمش تیزابی میباشد. این محصول در حالت های مختلفی تولید می گردد که یکی زمانی است که به آن گوگرد می‌زنند که تبدیل به کشمش تیزابی طلایی می‌شود و مورد دیگر زمانی است که به آن گوگرد نمی ‌زنند که تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که رنگی خرمایی رنگ یا تیره خواهد داشت.

 

هر دو محصول به یک صورت تولید می گردد که آن هم زمانی که انگور را در مایع تیزاب فرو برده و جلوی آفتاب پهن می‌کنند که مرحله گوگرد زنی بعد از خشک شدن انگور می باشد. از بهترین تولید کنندگان محصول تیزابی باید به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان اشاره کرد. توجه به این نکته ضروری است که این کشمش محصولیست صادراتی و زمانی که نرخ ارز بالا میرود طبیعتاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت اتفاقی که در اوایل مهر سال ۱۳۹۹ افتاد.

 

زمانی که باغدار این محصول را تولید کرد برای فروش به کارخانه می آورد و کارخانه نیز آن را برروی خط تولید ریخته که کارهای شستشو، دمکنی، سورتینگ و بسته بندی روی آن انجام می گیرد همانطور هم که در بالا به آن اشاره شد این محصول در بازار جهانی به نام کشمش سلطانی یا سلطانا به فروش خواهد رفت.

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش از تولید به مصرف

این مرکز خود تولید کننده و کارخانه دار انواع کشمش در تاکستان استان قزوین می باشد و این محصولات را هم به صورت فله و کیسه ای و هم به صورت بسته بندی شده کارتونی که کاملا تمیز شده می باشد به فروش می رساند.

 

مشتریانی که به دنبال خرید از تولید کننده و کارخانه دار هستند یکی از راه های تامین کشمش، خرید از همین سایت می باشد که به شما امکان خرید حضوری هم می دهد یعنی شما می توانید به کارخانه تشریف بیاورید و خرید خود را حضوری انجام دهید.

 

برای کسانی که دسترسی ندارند و اصطلاحاً مسیرشان دور است طبیعتاً میزانی به عنوان بیعانه پرداخت کرده و تسویه حساب زمانی که بار به دستتان خواهد رسید انجام خواهد شد.

 

نکته ای که باقی می ماند این است که با گران شدن کشمش روالی که این مرکز دارد این طور نیست که در کیفیت بار دستکاری کند تا قیمت را پایین نگه دارد بلکه به کیفیت دست نخواهد زد و افزایش قیمت را برای محصولات خود اعمال می کند پس اگر به دنبال جنس باکیفیت نیستید خرید از این مرکز را به شما توصیه نخواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما