توزیع کننده کشمش پلویی مرغوب ریز تازه

تولید و توزیع کننده انواع کشمش مرغوب از جمله کشمش پلویی ریز و درشت که تازه باشد و نرم در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که قصد دارند به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد معامله شوند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

توزیع کشمش مرغوب

تولید انواع کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و انواع کشمش را هم جهت فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بسته بندی و توزیع می کند اما برای فرآوری نیاز به کشمش فله است، محصولی که باغداران و کشاورزان آن را تولید کرده و به صورت گونی با دم، شاخه، خاک و سنگ ریزه برای فروش به کارخانه می آورند.

 

اما یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در بازار ایران عرضه می گردد کشمش پلویی می باشد و این محصول چند رنگ مختلف دارد که در ادامه به توضیح مفصل انواع آن ها خواهیم پرداخت:

  1. پلویی زرد: در واقع همان کشمش انگوری طلایی می باشد چون در میان کشورهای عربی برای مصارف در کنار برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد به آن نیز پلویی می گویند. این محصول در بازار ایران بسیار کم عرضه می شود.
  2. پلویی قهوه ای روشن: در واقع همان کشمش تیزابی است که این محصول هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. پلویی قهوه ای تیره: در واقع همان کشمش قهوه ای خرمایی است یا بهتر بگوییم محصول تیزابی که گوگرد نخورده است. این محصول نیز هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده می شود.
  4. و پلویی قرمز رنگ: که در حقیقت همان کشمش آفتابی می باشد که پس از فرآوری تبدیل به کشمش پلویی می شود و این محصول را بیشتر برای بازار داخل مورد استفاده قرار می دهند تا جهت صادرات.

توزیع کشمش پلویی

توزیع کشمش پلویی در بازار ایران

منظور ما از کشمش پلویی در این مبحث همان محصول آفتابی است که بیشتر برای بازار داخلی است و آن در بازار تهران و مناطق شمالی کشور بسیار پرفروش بوده و از بهترین تولید کنندگان آن می توان به منطقه تاکستان استان قزوین اشاره نمود.

 

اما وقتی کشمش آفتابی را برای فرآوری وارد خط تولید می ریزیم در انتهای خط دو سورت مختلف از این محصول تولید می گردد که یکی ریز و دیگری درشت است به محصول ریز پلویی می گویند و به محصول درشت، کشمش خوراکی.

 

برای مشتریان حجم بالا و یا مراکز پخش این امکان را مهیا کردیم که بتوانند خرید حضوری درب کارخانه انجام دهند اما خیلی از این عزیزان این امکان را ندارند که حضوری به محل کارخانه برسند، به همین جهت توزیع آنها را از درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری آغاز کرده ایم تا خریداران علاوه بر اینکه کشمش تازه خریداری کنند بلکه با قیمت مناسب تری نیز محصول به دستشان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما