کشمش کیسه ای یزدی با ارزان ترین قیمت

اگر به دنبال خرید کشمش کیسه‌ ای یزدی با ارزان‌ ترین قیمت هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین می‌ تواند نیاز شما را در هر جایی از ایران که باشید تامین نموده و بار را از طریق باربری برایتان ارسال کند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

کشمش یزدی چیست؟

ابتدا باید بدانید ما چیزی به نام کشمش یزدی نداریم و این اصطلاحی است که از دیرباز بین برخی از مشتریان رواج داشته در واقع  به کشمش آفتاب خشک فله‌ ای که برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد کشمش یزدی می‌ گویند و این به معنی آن نیست که در یزد کشمش تولید می‌ شود که مناسب آبگیری است و درصد قندش بالاست خیر بلکه به عنوان مثال ما که در تاکستان استان قزوین فعالیت داریم وقتی که مشتریان با ما تماس می‌ گیرند می‌گویند ما کشمش یزدی می‌ خواهیم.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما مشتریانی که این نوع کشمش را خریداری می‌ کنند فقط و فقط برای مصارف آبگیری و تولید الکل خواهد بود در واقع به دنبال قند بالای محصول هستند، اینکه بدون هسته باشد و در انتها کاملا آفتاب خشک و یا سایه خشک بوده برایشان بسیار اهمیت دارد و طبیعتاً محصولی که تمام ویژگی‌ های آن را داشته و در کنار آن بدون هسته باشد طبیعتاً بالاترین قیمت هم دارد و محصولی که به عنوان مثال مانند کشمش فخری که این ویژگی‌ها را کمتر دارد قیمتی ارزان‌ تر هم خواهد داشت.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه هم در آن کارخانه بوجاری و فرآوری کشمش دارد محصول یزدی هم در اختیار داشته و برای مشتریان خود از سراسر ایران ارسال می‌ کند. شما می‌ توانید وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفتید بتوانید در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ یا تلگرام و نیز اینستاگرام فیلم و عکس مربوط به بار را دریافت نموده و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت آن اقدام به خرید داشته باشید. مشتری باید بداند که این محصولات در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ و گونی ارسال می‌ گردد و در برخی اوقات هم با بسته‌بندی پلاستیکی برای مشتریان سراسر ایران ارسال می‌ شود که در این مجموعه البته این اتفاق نخواهد افتاد چون باعث عرق کردن کشمش و اگر در دراز مدت باشد کپک و بدبو شدن آن هم خواهد شد.

پاک کردن محصول آفتابی با دست کارگر ⇓

کشمش یزدی چیست؟

انواع کشمش یزدی در این مجموعه

در این مجموعه محصولات زیادی هستند که برای آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرند که هر کدام مطابق با نظر و خواست مشتری بسته‌ بندی و آماده و ارسال می‌ گردد که آنها را می‌ توان به شکل زیر دسته‌ بندی نمود:

  1. کشمش آفتابی بدون هسته تاکستان که در حقیقت بالاترین درصد قند را در بین تمامی کشمش‌ های آفتابی ایران به خود اختصاص می‌ دهد و انتخاب اول کسانی است که جنس باکیفیت و مرغوب می‌ خواهند که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم از سایر نمونه‌ ها خواهد داشت.
  2. کشمش پشت لیزری آفتابی که به جای آنکه مانند مورد بالا با دست کارگر تمیز شود در خط تولید کارخانه، کارهای سورت و درجه بندی آن انجام می‌ گیرد و بدون دم و شاخه بوده و قیمت آن نسبت به مورد بالا کمی ارزان‌ تر است.
  3. کشمش عسکری و فخری هسته‌ دار که اولویت سوم مشتریانی است که قصد خرید محصول یزدی را دارند و آن را برای تولید موارد آبگیری می‌ خواهند. این کشمش‌ها فقط به صورت فله‌ ای به فروش می‌ روند و اصلاً برای بوجاری به کارخانه از آن استفاده نمی‌ گردد.
  4. و در انتها پشت لیزری خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد که متاسفانه در بازار با عنوان پشت لیزری آفتابی به فروش می‌ رسد اما واقعیت این است که محصول اشاره شده به تیزاب آغشته شده اما به آن گوگرد نزده اند و بلافاصله در آفتاب پهن می‌ کنند تا نور خورشید محصول را خشک کند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما متاسفانه چند سالی است که با بالا رفتن قیمت کشمش آفتابی در ایران کلاهبرداری‌ های متعددی در مورد این محصولات می‌ شود که یکی از بزرگترین آنها این است که در میان بار حدود یک سوم آن را با غوره قاطی می‌ کنند غوره قیمتی ارزان دارد و طبیعتاً ترش است اما شباهت بسیار زیادی به کشمش دارد و تا آن را نخورید و استفاده نکنید متوجه ترشی آن نمی‌ شوید، حال آن غوره‌ ها را به شیره شکر آغشته می‌ کنند تا شیرین به نظر برسد وقتی که در میان بار مخلوط کردند قیمت خروجی کار برایشان ۱۵ درصد ارزان‌ تر خواهد شد و به همین منوال هم در بازار عرضه می‌ کنند و مشتری به خیال خود فکر می‌ کند که جنس آفتابی و با قیمتی ارزان خریداری کرده اما واقعیت همانی است که در اینجا گفته شد.

پشت لیزری آفتابی ⇓

انواع کشمش یزدی در این مجموعه

خرید کشمش یزدی با ارزان ترین قیمت

اینکه گفته می‌شود ارزان‌ ترین قیمت به معنای این نیست که کیفیت فدای قیمت شود تحت هیچ عنوانی بار مخلوط یا دارای ناخالصی در این مجموعه عرضه نمی‌ شود پس منظور از اینکه می‌ گوییم ارزان‌ ترین قیمت با توجه به کیفیت بار است چون شما در این مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد معامله می‌ شوید نه دلال و واسطه که در پیج‌ های اینستاگرامی یا سایت‌ های دیگر فعالیت می‌ کنند.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

یکی از علت‌ هایی که تاکید می‌ شود مشتری حضوری برای بار اول به کارخانه بیاید همین موضوع است که خیالش راحت می‌ شود که با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شود خیالش از بابت کیفیت ارائه شده تا حد بسیار زیادی راحت خواهد شد مابقی می‌ ماند تولید که در طی کار عیارش مشخص می‌ شود.

محصولات اشاره شده در قالب بسته‌ بندی‌های کیسه‌ ای ۲۰ الی ۴۰ کیلویی انجام می‌ گیرد و برای مشتریان از سراسر ایران از طریق باربری اتوبوسی یا کامیونی ارسال می‌ شود. شما ابتدا برای سفارش باید میزانی به عنوان بیعانه پرداخت کنید و مابقی مبلغ را زمانی که رسید باربری برایتان ارسال شد و رویت فرمودید واریز خواهید نمود از سری‌ های بعدی می‌ دانیم که آنقدر اعتماد پیدا می‌ کنید که ابتدا کل مبلغ را می‌ ریزید تا بار برایتان ارسال شود اگر هم این اتفاق نیفتد هیچ اشکالی ندارد و می‌ توانیم با فرمول همیشگی با مشتریان کار کنیم.

در نظر داشته باشید به علت نوسانات زیاد قیمت‌ ها شماره تماس مدیر فروش در صفحات این سایت قرار داده‌ ایم تا شما بتوانید به صورت خصوصی با ایشان ارتباط بگیرید و استعلام قیمت نمایید اگر قیمت درج شود ممکن است شما را دچار اشتباه کند پس به روز استعلام بگیرید و به روز ثبت سفارش کنید.

محصول فخری هسته دار ⇓

خرید کشمش یزدی با ارزان ترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما