ارزان ترین قیمت کشمش پلویی کارتن 9 کیلویی

مشتری می‌ تواند ارزان‌ ترین قیمت کشمش پلویی کارتن 9 کیلویی را از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه خرید کند. مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از برترین تولیدکنندگان کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ در کشورمان می‌ باشد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی در ایران

به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بدون هسته و بدون دانه باشد و در خط تولید کارخانه سورت بندی شود و در کارتن بسته‌ بندی گردد و برای فروش چه برای بازار داخل و چه صادرات آماده گردد کشمش پلویی می‌ گویند. این محصول در واقع یک نوع کشمش نیست بلکه شامل رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ می‌ باشد که موضوع مورد بحث این مقاله در مورد کشمش پلویی سرخ یا همان پلویی آفتابی می‌ باشد که فقط و فقط برای فروش در بازار داخلی کاربرد دارد نه صادرات.

البته علاوه بر محصول پلویی آفتابی، نمونه قهوه‌ ای روشن و تیره که به ترتیب به آن کشمش تیزابی و کشمش خرمایی هم می‌ گویند هم برای فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد، البته بیشتر از آنکه در بازار داخلی عرضه آن انجام گیرد جهت صادرات از آن استفاده می‌ کنند. از تولیدکنندگان اصلی این محصولات، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می‌ باشد که اگر به دنبال قوی‌ ترین نوع کشمش پلویی در ایران هستید فقط و فقط تاکستان استان قزوین به شما پیشنهاد می‌ گردد.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

محصول پلویی دارای مصارف استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی و پختن نان فانتزی و نیز استفاده در برنج در یک سری از غذاها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در انتها استفاده در سالاد مورد کاربرد مصرف کنندگان است. کشورمان یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می‌ شود و کارخانه‌ های بسیاری در شهرهای اشاره شده وجود دارند که کار بوجاری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می‌ دهند هر چند در قالب کیفیت‌ های متفاوت.

محصول آفتابی که از آن در کارخانه، پلویی سرخ بدست می آید. ⇓

کشمش پلویی در ایران

بسته بندی کشمش پلویی در ایران

کارخانه‌ های کشمش در ایران در واقع کار بوجاری و فرآوری آن کشمش‌ هایی را انجام می‌ دهند که باغدار و کشاورز آنها را آماده کرده است یعنی ۵۰ درصد ابتدایی کار دست باغدار و کشاورز است کسانی که انگور را می‌ چینند و آن را یا در آفتاب یا در سایه و یا پس از آغشته کردن به مایع تیزاب در آفتاب خشک می‌ کنند و آن محصولی که تولید می‌ شود که طبیعتاً دارای دم، شاخه و ضایعات می‌ باشد درون کیسه و گونی ریخته و برای فروش به کارخانه‌ های بوجاری کشمش می‌ آورند.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کارخانه‌ ها در واقع کار شستن، دم کنی و سورتینگ این کشمش‌ ها را انجام می‌ دهند و بسته‌ بندی کارخانه‌ های کشمش در ایران به صورت کارتنی می‌ باشد و آن کشمش‌ های سلفونی که درون بسته‌ بندی‌های پلاستیکی در بازار می‌ بینید مربوط به شرکت‌ هایی است که واسطه هستند یعنی بار را از کارخانه‌ های کشمش خریداری و درون بسته‌ بندی خود پر می‌ کنند که البته حاشیه سود بسیار بالایی هم به خود اختصاص می‌ دهند از جمله آنها می‌ توان به شرکت‌ های برتر، گلستان و شرکت گلها اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداختیم در کشورمان محسوب می‌ شود که این محصولات را برای بازار داخل در قالب کارتن‌ های 9 کیلویی بسته‌ بندی می‌ کند یعنی نیم کیلو وزن کارتن و هشت و نیم کیلو کشمش که با هم 9 کیلو محسوب می‌ گردند اما اگر برای صادرات بخواهد این محصولات را آماده و عرضه کند آنها را درون کارتن‌ های خالص پر می‌ کند یعنی ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص که برای کارتن ۱۰ کیلویی حدود وزن کارتن نیم کیلو است و برای کارتن ۵ کیلویی حدود ۳۰۰ گرم.

محصول پلویی اعلای این مجموعه (سمت راست) و تولیدی شرکت احسان (سمت چپ) ⇓

بسته بندی کشمش پلویی در ایران

قیمت کشمش پلویی در سال 1402

در حال حاضر که در اواخر شهریور 1402 هستیم بار جدید وارد بازار شده و این محصولات در این مجموعه بسته‌ بندی و در بازار عرضه می‌ گردند که اگر قصد خریدتان کشمش پلویی سرخ باشد با بالاترین کیفیت ممکن در حال حاضر هر کارتونی ۸۰۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود، اینکه می‌ گوییم بالاترین کیفیت یعنی سوپر محسوب می‌ شود و کیفیت درجه یک هم می‌ توان در بازار عرضه نمود که حدود ۳۰ هزار تومان ارزان‌ تر است.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اینکه گفته می‌شود ارزان‌ ترین قیمت محصول پلویی در ایران، یعنی متناسب با کیفیت. خودمان هم می‌ دانیم در ملایر کشمش ۷۰۰ هزار تومانی هم تولید می‌ گردد اما اگر سابقه فعالیت در زمینه کشمش را داشته باشید به خوبی می‌ دانید تولیدات ملایر از نظر کیفی بیش از یک پله با تولیدات تاکستان فاصله دارند البته این به این معنی نیست که همگی کارخانه‌ های تاکستان جنس اعلا تولید می‌ کنند بلکه به عنوان مثال یکی از کارخانه‌ هایی که ما آن را می‌ شناسیم نصف بار خود را از کشمش‌ های ابهر تامین کرده (کیفیت بار ابهر پایین است و ارزان) و درون جنس تاکستان مخلوط می‌ کند و در بازار عرضه می‌ کند و با قیمت ۷۵۰ هزار تومان فروش آن را انجام می‌ دهد اما اگر قرار باشد محصول اشاره شده را با همان فرمول آماده کنیم قیمت آن به ۷۳۰ هزار تومان در این مجموعه می‌ رسد.

برای مشتریانی که قصد کار کردن و فعالیت همیشگی دارند همیشه این توصیه را می‌ کنیم که یک بار حضوری به کارخانه بیایید اگر جنس شناس باشید وقتی که بار در مقابلتان قرار گرفت به خوبی متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد که علت آن یا بهتر بگوییم یکی از علت‌ های اصلی آن وجود دستگاه سورتینگ پیشرفته‌ ای است که فقط در ایران این مجموعه در اختیار دارد، نام آن کیارا سورتر است و سه کار سورتینگ را همزمان انجام می‌ دهد که خروجی کار باعث می‌ گردد جنسی که به دست مشتری برسد عیار بالایی داشته باشد. از طرفی وقتی شما در خرید کشمش فله‌ ای از باغدار حساسیت به خرج بدهید و جنس مرغوب کما اینکه با قیمتی بالاتر خریداری کنید باعث می‌ گردد خروجی کار در خط تولید باکیفیت از آب دربیاید، هم افت بار پایین می‌ آید هم عیار بار بالاتر خواهد رفت.

کیفیت معمولی پلویی در یکی از شرکت های تاکستان که خرمایی هم درون آن مخلوط شده است. ⇓

قیمت کشمش پلویی در سال 1402

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما