تولید کنندگان کشمش زرد دودی

مدیر فروش یکی از تولیدکنندگان کشمش زرد دودی که به این محصول کشمش کالیفرنی یا انگوری نیز گفته می شود در این سایت حضور داشته و پاسخگوی مشتریان خود در سراسر دنیا می باشد که اگر قصد تهیه این نوع کشمش صادراتی را داشته باشید می توانید سفارش آن را مستقیم از کارخانه انجام دهید.

تولید کشمش زرد

تولید کشمش زرد دودی

کشمش زرد دودی از بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب می‌شود و در مناطقی نظیر بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و کاشمر استان خراسان رضوی تولید می گردد و به صورت کلی بهترین مشتری این محصول کشورهای عربی به شمار می روند.

 

از آن جهت که به کشمش انگوری یا همان زرد رنگ، دود گوگرد نیز می زنند (آن هم دو بار) این محصول به کشمش دودی نیز معروف شده است و چون کشورهای عربی به شدت شیفته رنگ زرد هستند بسیار مایلند که آن را در حجم بالایی خریداری کنند.

 

در واقع دو نوع کشمش زرد داریم که یکی قلمی است و تولید کاشمر می باشد و دیگری پلویی گرد و مربوط به سایر نقاط تولید کننده این محصول در کشورمان به شمار می‌رود که محصول پلویی کاملاً بی دانه و بی هسته بوده اما محصول قلمی ممکن است که هسته یا دانه دار نیز در میان آنها دیده شود.

 

برای اینکه مدت زمان نگهداری این محصول که صادراتی است بالا باشد ابتدا به آن تیزاب می زنند که حکم نگهدارنده برای آن محسوب می‌شود و تا ۲ سال هم می توان آن را در انبار نگهداری کرد.

تولید کشمش دودی

خرید مستقیم از تولید کنندگان کشمش

این امکان به شما داده شده است که در این مرکز به صورت مستقیم با تولید کننده این محصول و مجموعه ای که کار فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهد وارد همکاری شوید و این مورد علاوه بر این که قیمت مناسبی به شما داده خواهد شد بلکه کیفیت بار نیز قطعاً تازه و مناسب خواهد بود.

 

وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط می‌گیرید و قیمت محصول را استعلام می کنید برای شما در یکی از شبکه های اجتماعی فیلم واقعی بار ارسال می شود اگر تایید کردید نمونه فیزیکی برایتان ارسال می گردد و وقتی آن هم تایید شد برای بحث نوشتن قرارداد و یا واریز بیعانه به کارخانه تشریف می آورید، نه برای صرفاً دیدن نمونه چون این کار امکان پذیر نخواهد بود.

 

با وجود اینکه مجموعه تولیدی این مرکز در تاکستان استان قزوین است و این منطقه کشمش زرد به مانند بناب و ملکان، تولید نمی تواند بکند لذا برای مشتریان خود بار را به صورت فله و با دم از باغداران ملکان خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهیم و با قیمتی پایین تر از کارخانه های بناب ملکان تقدیمتان خواهیم نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما