مرکز تولید کشمش عمده

مرکز تولید کشمش عمده و جزئی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این سایت واقع شده و مشتریانی که به دنبال تهیه آن درب کارخانه و یا غیر حضوری هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول پلویی قهوه ای روشن یا همان تیزابی ⇓

مرکز تولید کشمش

تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص پلویی در کشورمان محسوب شده و کارخانه‌های بسیاری در این شهرهای اشاره شده کار تولید و فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را در حجم وسیع انجام می دهند.

 

این مناطق به همراه ملایر استان همدان بیشترین سهم تولید این محصولات را در کشورمان در اختیار داشته و تولیدات آنها علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما با یک تفاوت کلی و آن اینکه کشمش تاکستان از نظر کیفیت یک پله بالاتر از کشمش ملایر است.

 

در این مناطق، کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ تولید می شود. این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته هستند و سایزی کمتر از ۱۰ میل داشته و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار داخلی و ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرند.

 

این مجموعه هم در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار داشته و آنها را با کیفیت اعلا با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به صورتی که در آذر ۱۴۰۰ دستگاهی از ایتالیا که همزمان کار ایکس ری، جدا کردن فلزات و سورتینگ را با دقت بالا انجام می دهد در خط تولید نصب گردیده است.

محصول پلویی زرد یا همان انگوری ⇓

تولید عمده کشمش

فروش عمده و جزئی کشمش

در مجموعه تولیدی کشمش آراد شما بر خلاف سایر کارخانه های تاکستان که زیر یک تن فروش ندارند می توانید حداقل ۲۰ کارتون هم سفارش دهید و یا برای کشمش فله حداقل ۵۰ کیلو امکان خرید از جانب شما وجود دارد.

 

شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف این سایت آورده شده می توانید استعلام قیمت کشمش کارتونی و کشمش فله ای را که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می‌گیرد به روز دریافت نمایید و سپس در صورت رضایت، سفارش خود را ثبت کنید.

 

اگر در تهران و کرج هستید بار باید از طریق اتوبوس و اگر سفارشتان بالا باشد از طریق وانت، نیسان و کامیونت برایتان ارسال می شود. اگر هم در شهرهای دیگر ایران سکونت و فعالیت دارید و حجم خریدتان بالاست باز هم از طریق وسایل باربری اشاره شده و اگر حجم خریدتان پایین باشد از طریق باربری کامیونی ارسال آن انجام خواهد گرفت.

 

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت های انواع کشمش رشد بسیار زیادی را به خود دیده به طوری که بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد این محصولات افزایش قیمت از شروع فصل یعنی دو ماه و نیم پیش تا به حال داشته اند و همین موضوع باعث بر هم خوردن بازار شده است. پس سعی کنید با دقت بسیار زیادی اقدام به خرید داشته باشید که می توانید در این مورد، با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و نسبت به مشاوره رایگان اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما