کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه

این سایت کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه در تاکستان استان قزوین داشته و از کشمش فله ملایر، ملکان و بناب و نیز خود تاکستان جهت شستشو و بسته بندی استفاده می کند.

کارخانه تولید کشمش

کارخانه تولید کشمش در ایران

کارخانه های کشمش در ایران به صورت کلی فرآوری و بسته‌بندی کننده انواع کشمش میباشند و این محصولات توسط باغدار یا کشاورز تولید می گردد.

در کشورمان هم کشمش بی دانه تولید می شود و هم دانه دار، باغداران عزیز و کشاورزان این محصولات را در کیسه و گونی در طول سال که از مهر امسال تا مهر سال می باشد به کارخانه میفروشند و این مراکز وظیفه شستشو و سورتینگ که در انتها آنها را در کارتون های ۳، ۴، ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی می باشد بسته بندی می کنند.

 

از بهترین تولید کنندگان انواع کشمش در ایران می توان به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان،زنجان و ابهر استان زنجان، ملکان و بناب استان آذربایجان و کاشمر و قوچان استان خراسان می باشد.

 

طبیعتاً بیشترین میزان صادرات کشمش نیز مربوط به همین مناطق می باشد که در حجم بسیار بالایی این کار صورت می گیرد. زمانی ایران سالیانه حدود ۱۵۰ هزار تن از این محصولات را صادر می‌کرد ولی از سال ۹۷ هر ماه و هر سال میزان ارسال این محصول کم و کمتر شده است.

تولید کشمش صادرات

صادرات انواع کشمش با مجموعه کشمش آراد

کشمش یکی از محصولات آسان در بحث صادرات می باشد، این محصول نیازی به کانتینر یخچالی و مراقبت‌های ویژه ندارد و به وفور در طول سال نیز یافت خواهد شد.

ایران به عنوان یکی از تولید کننده های اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و کیفیت محصول ایرانی نیز بسیار بالاست اگر مانند کشور ترکیه حمایت های بالایی از کشاورز می شد به واقع ما بازار دنیا را قبضه می کردیم اما متاسفانه این طور نیست.

 

این مجموعه علاوه بر اینکه خود اقدام به صادرات کشمش می کند مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با واحد فروش برای بحث صادرات مشاوره دریافت نمایید. محصولات صادراتی این کارخانه در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بوده و در انتهای بسته بندی برای اینکه محصول در ترانزیت کالا از هم نپاشد شیرینگ نیز انجام می‌شود به صورت کلی کشمش بی دانه امکان صادرات دارد و از محصولات دانه دار برای بازار داخل بیشتر استفاده می گردد.

 

از محصولات صادراتی این مرکز باید به کشمش تیزابی سلطانی و کشمش انگوری طلایی اشاره کرد.

 

به صورت کلی این مجموعه امکان فرآوری ۵ تن کشمش در طول روز را دارا می باشد لذا برای آماده سازی یک کانتینر ۲۰ فوت چون مجوز بهداشت و استاندارد نیز برای مشتری انجام می دهد به ۵ الی ۶ روز کاری زمان لازم است که خریدار باید این مورد را در نظر داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما