چرا کشمش تاکستان قزوین بخریم؟

یکی از مناطقی در ایران که از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش می‌ باشد شهر تاکستان از توابع استان قزوین بوده که محصولات این منطقه هم جهت فروش در بازار داخلی بسیار کاربرد دارد و هم جهت صادرات در بازارهای جهانی که در پایین به این موضوع می پردازیم که چرا محصولات این منطقه را بخریم.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

کشمش تاکستان قزوین

به علت میزان فراوانی بالای انواع انگور در این شهر از دیرباز آن را با نام تاکستان یا محل رشد تاک یا همان انگور، می‌شناسند و محصولات این منطقه به علت قند بسیار بالا شهره خاص و عام است و تقریبا تمامی کسانی که در زمینه انگور و کشمش کار می‌کنند به خوبی به این موضوع واقف می‌ باشند.

وجود کارخانه‌های بسیاری در این شهر و نواحی اطراف آن نظیر شال، نرجه و اسفرورین کار بوجاری و فرآوری کشمش‌ هایی را انجام می‌دهند که از تبدیل انگور به دست آمده است حتی زمانی که بازار بسیار داغ بود کارخانه‌ های سایر استان‌های ایران بار فله خود را از همین شهر تامین می‌کردند چرا که بالاترین کیفیت ممکن انواع کشمش را به خود اختصاص می‌ دهد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

با وجود اینکه انگور این منطقه هر دو نوع هسته‌دار و بدون هسته را شامل می‌شود اما به صورت کلی چه در زمینه کشمش و چه انگور بیشترین میزان تولید به نمونه انگور بدون هسته شامل می‌شود و کشمش‌ هایی که از این انگور به دست می‌آید به صورت گرد و بیضی شکل بوده و پس از فرآوری در کارخانه تبدیل به انواع کشمش پلویی می‌گردد.

خود کشمش پلویی به صورت‌های مختلفی در ایران یافت می‌شود که به چهار دسته تقسیم می‌گردد و هر چهار نوع در این شهر بوجاری و بسته‌بندی می‌گردد که شامل:

  1. کشمش پلویی زرد که در واقع همان انگوری طلایی می‌شود و مناسب صادرات است.
  2. کشمش پلویی قهوه‌ای روشن در واقع همان تیزابی است و هم برای بازار داخل کاربرد دارد و هم صادرات.
  3. کشمش پلویی قهوه‌ای تیره در واقع همان خرمایی است و این محصول هم به مانند نمونه بالایی هم برای بازار داخلی است و هم خارجی.
  4. و نمونه آخر کشمش پلویی سرخ یا سیاه رنگ در واقع همان پلویی آفتابی می‌باشد و این محصول فقط برای بازار داخل کاربرد دارد چرا که از هیچ مایع یا ماده نگهدارنده ای در آن استفاده نمی‌گردد و در واقع مناسب دپو یا انبار کردن نیست.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

محصول پلویی آفتابی سرخ یا سیاه رنگ ⇓

کشمش تاکستان قزوین

چرا کشمش تاکستان بخریم؟

ابتدا باید بدانید که تخصص و تبحر این منطقه از ایران تولید انواع کشمش پلویی است و محصولات دیگری که بیشتر به صورت قلمی هستند مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌باشند. وارد بحث مویز هم نمی‌ شویم چون انواع بسیار متفاوتی دارد و به مانند کشمش خرید و فروش آن در حجم بالایی صورت نمی‌گیرد.

اما مهم‌ترین نکته‌ای که باعث تولید یک کشمش باکیفیت و خوش رنگ و لعاب می‌شود دو عاملی است که در پایین به آن می‌پردازیم:

  • جنس انگور که بیشتر، منظور میزان قند انگور و خوش طعمی آن می‌باشد: استان استان قزوین دیرترین منطقه‌ای در ایران است که انگور خود را می‌ چینند که حتی در اوایل مهرماه هم ممکن است این اتفاق بیفتد به همین جهت این موضوع باعث می‌گردد قند محصول در بالاترین میزان خود باشد و به عنوان مثال در مناطقی نظیر بناب یا ملایر تا نیمه اول شهریور ماه چیدن انگور انجام می‌ شود، نیست و همین موضوع باعث تولید انگوری می‌شود که بالاترین درصد قند را دارد و محصولی که شما مصرف می‌کنید بسیار شیرین و خوش طعم خواهد بود.
  • حساسیت و نوع رفتار یک کارخانه دار برای تولید یک جنس با کیفیت‌تر: موضوع مهم دیگر رفتار یک کارخانه است یعنی شما چه میزان حساسیتی روی برند خود و خط تولید خود برای تولید کشمشی با کیفیت‌ تر باشید. به عنوان مثال برای یک کارخانه بسیار زشت است که در کشمش کارتونی خود که برند ۲۰ ساله خود را در بازار عرضه می‌ کند دارای غوره باشد آن هم به علت اینکه قیمت خروجی بار پایین‌ تر بیاید (البته لازم به ذکر است که بدانید ممکن است حتی در میان کشمش‌ های کارتون، غوره باشد اما به شرطی که به مشتری خود بگویید که مثلاً این باری که شما خریداری می‌ کنید جنس درجه ۲ است و با این قیمت ارزانتر نسبت به کیفیت‌های بالاتر) و این موضوع به ندرت در تاکستان پیش می‌آید هر چند کارخانه دارانی در تاکستان داریم که متاسفانه رفتار بسیار سطح پایینی در مواجهه با مشتری خود دارند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

با این اوصاف منظور این مقاله این نیست که فقط از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید بلکه اولین اولویتی که برای خرید کشمش پلویی و انواع آن دارید می تواند تاکستان باشد اگر نتوانست نیاز شما را برآورده کند به سایر تولیدکنندگان کشمش بپردازید.

محصول پلویی قهوه ای روشن یا تیزابی گوگردی ⇓

چرا کشمش تاکستان بخریم؟

کشمش آراد، یکی از تولیدکنندگان کشمش در تاکستان قزوین

یکی از تولیدکنندگان کشمش در شهر تاکستان استان قزوین مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم بیش از ۸ سال از فعالیت آن می‌گذرد و محصولات خود را هم در بازار داخلی عرضه می‌کند و هم با وجود تحریم‌های زیاد و اینکه خیلی از کارخانه‌ها حتی سالها در بازار صادراتی حضور ندارند محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور در دنیا صادر کرده است.

یکی از انتخاب‌های شما می تواند این مجموعه باشد که حضور مدیر فروش کارخانه در این سایت و اینکه شماره تماس ایشان در صفحات این سایت و سایت‌های دیگر این شرکت قرار گرفته باعث گردیده که شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه وارد معامله و مذاکره شوید نه با اشخاص دلال یا واسطه‌هایی که در فضای مجازی فعالیت دارند.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

توصیه می‌گردد همیشه برای خرید اول پس از ارتباط تلفنی گرفتن و دریافت پاسخ سوالات خود برای خرید، یک بار حضوری به کارخانه بیایید به همین صورت متوجه خواهید شد که عیار شرکت یا کارخانه مورد مذاکره شما به چه صورتی است البته این زمانی اتفاق می‌افتد که خود شما حرفه‌ای باشید اگر یک تاجر سابقه‌ دار باشید به خوبی متوجه نوع ارتباط گرفتن کارخانه‌ها با هم خواهید شد.

تولیدات این مجموعه ار نوع کشمش پلویی استوار است که در بالا به آن پرداخته شد که از هر کدام کیفیت‌های متفاوتی آماده می‌شود و جلوی مشتری قرار داده می‌شود تا ایشان باشد که انتخاب کنند کدام یک از این کیفیت‌ها البته با قیمت‌های متفاوت به کارشان خواهد آمد. برای صادرات از کارتون‌های ۵ یا ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌شود و برای بازار داخل از کارتون ۹ کیلویی که نیم کیلو از آن وزن کارتون خواهد بود.

محصول پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی ⇓

کشمش آراد، یکی از تولیدکنندگان کشمش در تاکستان قزوین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما