قیمت کشمش پلویی طلایی عمده

با وجود اینکه مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و این منطقه کشمش طلایی پلویی به صورت عمده تولید نمی کند لذا از آنجایی که هدف این مرکز صادرات محصولات می باشد و کشمش زرد طلایی محصولیست صادراتی آن را از ملکان از باغدار به صورت فله ای خریداری کرده و در کارخانه خود در تاکستان فرآوری و شستشو و با قیمت مناسب عرضه می کند.

کشمش پلویی طلایی

خرید کشمش انگوری طلایی از باغدار

کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری، کشمش زرد، کشمش پلویی و کشمش کالیفرنیا نیز گفته می شود از بهترین و لوکس ترین محصول صادراتی ایران محسوب می گردد و از آنجایی که هدف و رسالت این مجموعه صادرات کشمش می باشد لذا همانطور که در بالا به آن اشاره شد مشتریان ما از این مرکز این محصول را نیز طلب می‌کند. از آنجایی که در تاکستان محصول طلایی تولید نمی گردد لذا چاره‌ای نداریم که از مناطقی که این محصول را در حجم بالا تولید می‌کنند بار خریداری کنیم که باید به ملکان، بناب آذربایجان و ملایر همدان اشاره نمود.

 

از آنجایی که ملکان باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین این نوع کشمش را تولید می کند لذا چند تن از باغداران این منطقه برای مجموعه کشمش آراد بار فله تهیه کرده و به کارخانه واقع در تاکستان می فرستند تا کارهای شستشو، فرآوری و بسته‌بندی این محصولات انجام شود به همین جهت این امکان را نیز داریم که در کنار محصول صادراتی دیگر که کشمش تیزابی می‌باشد محصول طلایی را نیز در حجم بالا و با کیفیت عالی تولید کنیم و برای صادرات بسته بندی آن را انجام دهیم.

کشمش طلایی عمده

قیمت کشمش پلویی طلایی در سال ۹۹

زمانی که در آن قرار داریم که تابستان سال ۹۹ می باشد و در حال حاضر میزان موجودی کشمش طلایی عملاً به اتمام رسیده و اگر هم باری باقی مانده باشد قطعاً کیفیت پایین داشته چون در حال حاضر در آخر فصل کشمش قرار داریم. اما آخرین قیمتی که برای این محصول نرخ گذاری شد ۳۸۰۰۰ تومان بود که در اواسط تیرماه ۹۹ ثبت و پس از آن معامله دیگری انجام نشد. بار ملایر هم که در حدود ۱۰ درصد همیشه ارزانتر است که به علت کیفیت پایین تر آن نسبت به محصول ملکان و بناب می‌باشد.

 

برای شروع سال جدید کشمش که از مهر ۹۹ آغاز می شود لازم به ذکر است که میزان موجودی این محصول به صورت کلی بالاست این یک پالس مثبت به بازار این محصول خواهد فرستاد که از قیمت های هیجانی و نامعقول پرهیز شود اما به واقع مشخص نیست با وضعیتی که در حال حاضر دلار دارد قیمت آن به چقدر است ممکن است از ۳۸۰۰۰ تومان بیشتر و یا اینکه کمتر شود.

 

اما این را هم باید در نظر بگیریم که از آنجایی که قیمت کود و سم و حتی کارگر ۲ برابر شده نسبت به پارسال طبیعتا روی قیمت اثرگذار خواهد بود و از طرفی نرخ دلار هم که در حال حاضر به ۲۴۰۰۰ تومان رسیده است، از این جهت انتظار افزایش قیمت را برای این محصول برای شروع سال جدید که از مهر ۹۹ آغاز می شود پیش بینی می نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما