بهترین قیمت خرید کشمش پلویی قزوین در ایران

مشتری از سراسر ایران می تواند با بهترین قیمت کشمش پلویی قزوین اقدام به خرید داشته باشد و اگر با شماره تماسهای قرار گرفته در این سایت ارتباط بگیرد می تواند سفارش خود را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیرحضوری درب انبار خود تحویل بگیرد.

کشمش پلویی

بیشترین میزان خرید و فروش انواع کشمش نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مربوط به کشمش پلویی است و این محصول گرد و بیضی شکل به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و در خط تولید کارخانه سایز آن از ۱۰ میل کمتر خواهد بود.

بهترین تولیدکننده آن در ایران از نظر کیفیت محصول مربوط به استان قزوین و شهر تاکستان است که مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در همین شهر فعالیت تجاری دارد.

کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی

اما لازم است که بدانید کشمش پلویی فقط یک نوع نیست بلکه بر چهار دسته تقسیم می شود که هر کدام بازار فروش و شیوه تولید مجزا از هم دارند.

این محصولات بر ۴ رنگ طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز موجود بوده و در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود که موضوع بحث این مقاله در مورد نمونه سرخ یا قرمز آن می باشد که به این محصول کشمش پلویی آفتابی هم می گویند.

محصول پلویی طلایی ⇓

انواع کشمش پلویی

بهترین قیمت کشمش پلویی در ایران

در کنار کیفیت ارائه شده، قیمت مجموعه تولیدی کشمش آراد در ایران تضمین شده است و شما اگر نمونه محصول از کارخانه های متعدد تاکستان قزوین دریافت نمایید و به مقایسه قیمت آنها بپردازید متوجه این بهترین قیمت خواهید شد.

در حال حاضر که در دی ماه ۱۴۰۱ هستیم قیمت بالاترین کیفیت کشمش پلویی آفتابی در کارتون هشت و نیم کیلو خالص ۶۲۰ هزار تومان فاکتور می شود که همین محصول را با همین کیفیت برندهایی نظیر شهدانه یا صراف ۶۳۰,۰۰۰ تومان فاکتور می کنند.

محصول فله آفتابی که باغدار آن را تولید می کند و برای فرآوری به کارخانه می فروشد. ⇓

بهترین قیمت کشمش پلویی در ایران

امکان خرید حضوری کشمش درب کارخانه

برعکس تمامی سایت های اینترنتی که همگی فروشنده و واسطه هستند این مجموعه تولیدی با احداث سایت های متعدد به جای بازاریاب حضوری کار فروش خود را هم برای بازار داخل و هم جهت صادرات انجام می دهد.

اتفاقاً وقتی با مدیر بازرگانی شرکت تماس گرفته می شود ایشان سعی در کشاندن مشتری به کارخانه دارند و هیچ فروشنده ای اگر واسطه باشد دوست ندارد مشتریش به کارخانه بیاید تا احیاناً دور نخورد.

اگر به دنبال بالاترین کیفیت کشمش پلویی در ایران هستید قطعاً فقط باید از تاکستان استان قزوین خرید خود را انجام دهید، محصولات این منطقه از نظر رسیدن انگور در کشورمان بهترین هستند و میزان قند بالای آن باعث شده محصولی که شما می خورید شیرین و خشو طعم باشد پس اگر حضوری به کارخانه بیایید و به بررسی کیفیت کشمش این مجموعه بپردازید به راحتی می توانید به کارخانه های دیگر رفته و عمل مقایسه را انجام دهید، این موضوع برای کسی بسیار مناسب است که می خواهد همیشه کار کند و حجم خریدش بالاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما