قیمت کشمش آفتابی مراغه

علاوه بر کشمش های صادراتی که این مجموعه تولید و بسته بندی می کند محصولاتی نظیر کشمش آفتابی از تولیدات مراغه نیز که برای بازار داخلی کاربرد دارد، با قیمت مناسب و خوب به فروش می رساند.

قیمت کشمش آفتابی

بهترین کشمش های مراغه، بناب و ملکان

یکی از مناطق تولیدکننده کشمش در ایران که نام آن را زیاد می‌شنویم شهرهای مراغه، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد. به این علت نام این مناطق را با هم آورده ایم زیرا محصولات آنها بسیار شبیه به هم بوده به نوعی همه آنها را با هم یک منطقه تولیدی کشور یاد می‌کنند.

 

اما اگر قرار باشد محصول تاپ این منطقه را نام ببریم، آن محصولی نیست جز کشمش کالیفرنی که به آن انگوری یا طلایی نیز گفته می شود. این کشمش بی هسته بسیار برای صادرات مناسب است و کیفیت تولیدی این مناطق در ایران سرآمد می باشد.

 

بهتر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که بهترین کشمش آفتابی ایران مربوط به چه منطقه ای است. تقریباً تمام مناطق تولیدکننده انگور محصول آفتابی نیز تولید می کند که می توان به بوانات استان فارس، کاشمر استان خراسان، ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین و ابهر استان زنجان و غیره اشاره نمود که بی شک بهترین کشمش آفتابی ایران مربوط به تاکستان استان قزوین میباشد که هم نمونه بیدانه آن موجود است و هم دانه دار آن.

قیمت کشمش مراغه

قیمت کشمش آفتابی در ایران

با توجه به زمانی که در آن هستیم یعنی اواسط تابستان ۹۹ طبیعتاً میزان موجودی انواع کشمش به خصوص آفتابی که برای فروش داخل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد رو به اتمام می رود، طبیعتا وقتی در کشور ما محصولی کم و کمتر می شود قیمت آن نیز ممکن است افزایش پیدا کند.

 

زمانی که در آن قرار داریم قیمت کشمش آفتابی به ۱۷۵۰۰ تومان رسیده است آن هم در نوع بی هسته و این مورد نیز مشتریان بدانند که میزان مصرف به این علت بالا رفته که برای ماه محرم و صفر از کشمش پلویی که از محصول آفتابی در کارخانه پس از شستشو به دست می آید زیاد شده است.

 

اما با این اوصاف چون شما با یک مرکز تولیدی سروکار دارید طبیعتاً بار همیشه و در طول سال موجود هست و جای نگرانی هم وجود ندارد، هم کشمش پلویی کارتون شده و هم کشمش آفتابی که به صورت کیسه ای و فله عرضه می شود.

 

برای خرید هم می توانید هم به صورت حضوری به کارخانه کشمش تاکستان تشریف بیاورید و هم این که در هر جایی از ایران هستید به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش داده تا بار از طریق جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه کشمش آراد برایتان ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما