قیمت کشمش تیزابی تبریز + مشخصات بسته بندی

جهت دریافت لیست قیمت کشمش تیزابی تبریز و مشخصات بسته بندی آن می توانید با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش و بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد صحبت کنید.

کشمش تیزابی

محصول اشاره شده یکی از پرحجم ترین کشمش های تولید شده در کشورمان می باشد که میزان تولید بسیار بالای آن باعث گردیده که اکثر کشاورزان میل به تولید آن داشته باشند چون هم محصولی صادراتی است و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد.

همانطور که از نامش پیداست از مایع تیزاب برای خشک کردن انگور آن استفاده می گردد و در ادامه ممکن است برای روشن شدن محصول به آن گوگرد بزنند و یا نزنند که در صورت نزدن دود گوگرد، تبدیل به محصول دیگری می شود که به آن کشور خرمایی می گویند و رنگی قهوه ای تیره دارد.

محصول بناب و ملکان که کیفیت مطلوبی ندارد. ⇓

کشمش تیزابی

کشمش تیزابی تبریز

ابتدا لازم است که این مورد بیان شود که در تبریز کشمش تیزابی اصلاً تولید نمی شود و پایتخت استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مراکز اصلی عرضه کشمش فقط شناخته می شود.

اما همین استان یعنی آذربایجان شرقی در سه منطقه، تولید کشمش در مقیاس بالایی صورت می گیرد که آنها عبارتند از بناب، ملکان و مراغه که محصول تیزابی یکی از تولیدات این مناطق است اما به صورت تخصصی و در حجم بالاتر کشمش انگوری طلایی تولید می گردد.

محصول خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد ⇓

کشمش تیزابی تبریز

قیمت کشمش تیزابی در  ۱۴۰۲

در حال حاضر که در اواخر اسفند ۱۴۰۱ هستیم و خودمان را برای شروع سال جدید آماده می کنیم قیمت کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت ممکن در آذربایجان شرقی به کیلویی ۷۳ هزار تومان می رسد و در کارتون ده کیلویی خالص بسته بندی آن صورت می گیرد.

اما چون مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه برترین تولید کننده محصول تیزابی در کشورمان از نظر کیفیت و طعم می باشد قیمت آن کمی بالاتر است و به کیلوی ۷۷ هزار تومان برای صادرات در کارتون ۱۰ کیلویی خالص می رسد.

محصول تاکستان که کیفیت قابل ملاحظه ای دارد. ⇓

قیمت کشمش تیزابی در  ۱۴۰۲

خرید کشمش تیزابی با بسته بندی دلخواه شما

این مجموعه در شهر تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و شما در این سایت به صورت مستقیم با مدیر فروش همین کارخانه وارد مذاکره و مصاحبه خواهید شد اما اگر دوست دارید حضوری به کارخانه آمده و خرید خود را ثبت نمایید این امکان نیز برای شما مهیا است.

ویژگی دیگر خرید از این مجموعه این است که این امکان به شما داده می شود که بتوانید در بسته بندی و کارتون های مربوط به خودتان کشمش را پر کنید حتی اگر کارتون ندارید و قصد دارید که همیشه بر روی این محصول کار کنید پروسه طراحی و کلیشه مربوط به کسب و کار خودتان را نیز می‌توانیم برایتان انجام دهیم تا به عنوان مثال کشمش تیزابی در کارتون هایی که شماره ارتباطی شما و یا برندتان بر روی آن ثبت شده پر کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما