قیمت کشمش صادراتی ملکان از تولید به مصرف

اگر به دنبال مرکز یا کارخانه ای هستید که بتواند کشمش صادراتی ملکان را با قیمتی رقابتی و از تولید به مصرف به مشتریان خود عرضه کند یکی از این مراکز مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین می باشد.

کشمش ملکان استان آذربایجان شرقی

شهر ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی به همراه بناب و مراغه از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود و محصولات آن هم برای بازار داخلی فروش می رسد و هم جهت صادرات از آنها استفاده می کنند.

اما بزرگترین ویژگی شهر ملکان تولید کشمش صادراتی می باشد که معروف ترین و محبوب ترین محصول آن هم کشمش انگوری طلایی نام دارد که محصولی بسیار مناسب برای صادرات به کشورهای عربی خواهد بود.

محصول انگوری طلایی ⇓

کشمش ملکان استان آذربایجان شرقی

کشمش صادراتی ملکان

علاوه بر کشمش انگوری که نام دیگر آن طلایی یا کالیفرنیا است و از میزان بالای دود گوگرد به رنگ زرد و طلایی در می آید کشمش تیزابی هم این منطقه در اختیار داشته که این محصول کیفیت قابل ملاحظه‌ ای ندارد و مناسب برای کشورهایی است که بار ارزان قیمت و با کیفیت متوسط می خواهند.

وجود کارخانه های بسیاری در شهر ملکان و بناب کار فرآوری و بسته بندی این محصولات را انجام می دهند و مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود این که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده اما محصولات ملکان را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای بوجاری و بسته بندی را روی آن انجام می دهد.

محصول تیزابی ⇓

کشمش صادراتی ملکان

 قیمت کشمش صادراتی ملکان در تاکستان قزوین

در حال حاضر که در اوایل ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش صادراتی ملکان با عنوان طلایی و تیزابی به ترتیب کیلویی ۹۵ هزار تومان و ۷۲ هزار تومان می باشد که جنس اولی به معنی واقعی سوپر و درجه یک می باشد اما جنس دوم همان طور که در بالا گفته شد مرغوب نبوده و روی کیفیت آن خیلی نمی توان حساب کرد.

قیمت هایی که در بالا به آن پرداخته شده در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص می باشد که اگر شما این محصولات را در کارتون ۵ کیلویی خالص یا ۳ کیلویی خالص بخواهید به ترتیب کیلویی هفتصد و هزار تومان روی قیمت کلی اضافه خواهد شد.

 قیمت کشمش صادراتی ملکان در تاکستان قزوین

خرید انواع کشمش از تولید به مصرف

در مجموعه تولیدی کشمش آراد شمای مشتری می توانید از تولید به مصرف محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت هرگونه سفارش دیگری چه خارج از ایران و چه داخل ایران قبل از گمرک.

برعکس تمامی سایت های اینترنتی که همگی واسطه و دلال هستند این اطمینان به شما داده می‌ شود که شما به صورت حضوری می توانید خرید خود را در کارخانه انجام دهید و کشمش صادراتی را رو در رو با پرسنل کارخانه ثبت سفارش کنید اگر تاجر حرفه ای باشید به خوبی می دانید که هر واسطه و دلالی دوست ندارد که مشتری به کارخانه بیاید چون ممکن است دور بخورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما