قیمت عمده انواع کشمش پلویی تیزابی

به صورت کلی به کشمش های زیادی، پلویی گفته می شود که می توان به انواع کشمش زرد طلایی، کشمش تیزابی و کشمش آفتابی اگر برای مصارف آشپزی مورد استفاده قرار گیرد به آن پلویی می گویند. انواع این محصولات ممکن است هم در بازار داخل و هم امر صادرات مورد استفاده قرار گیرند پس اگر قصد فروش و عرضه این محصولات را داشته باشید باید به خوبی این محصولات را بشناسید. بهترین کشمش های تیزابی سایز ریز یا همان پلویی از تولیدات تاکستان، ملایر، قوچان و زنجان می باشد که از کیفیت های و قیمت های متفاوت اما با شرایط تولیدی یکسان در بازار موجود است.
کشمش پلویی تیزابی

انواع کشمش تیزابی در ایران

به صورت کلی دو نوع کشمش تیزابی در کشورمان موجود است که می توان به دانه دار و بی دانه بودن آن اشاره نمود. شیوه های فرآوری و تولید این محصولات هم توسط باغدار و هم تولید کننده تقریبا یکسان می باشد. ممکن است در این محصولات هم از دود گوگرد استفاده شود و هم اینکه مورد استفاده قرار نگیرد که هر کدام هم مصرف خود را دارد که به کشمش تیزابی که دودی نشود اصطلاحا کشمش خرمایی گفته می شود و بیشترین مصرف آن هم کشورهای پیشرفته از جمله اروپای مرکزی می باشد.

استعلام قیمت کشمش تیزابی پلویی

ابتدا نیاز است که راه های ارتباطی کارخانه را بدانید تا با تماس گرفتن با این اشخاص نسبت به استعلام قیمت عمده و تهیه بار مورد نیاز خود اقدام نمایید. یه صورت کلی سایز کشمش هر چقدر کوچکتر باشد قیمت آن کمتر خواهد بود و شرایط بسته بندی و نوع کارتن هم تاثیر گذار می باشد. لازم به ذکر است که مشتری می تواند با هماهنگی کردن با تولیدی نسبت به لیبل زدن بر روی کارتن با نام و برند و شماره تماس خود اقدام نماید که عموما کارخانه ها مبلغی بابت این مورد دریافت نخواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما