معرفی کشمش آفتاب خشک همدان + بهترین قیمت خرید

در این مقاله به معرفی کشمش آفتاب خشک همدان پرداختیم و بهترین قیمت خرید آن را در کشورمان برای فروش به صورت جزئی و یا عمده اعلام خواهیم نمود.

کشمش آفتاب خشک

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل توجهی در اکثر مناطق تولیدکننده انگور تولید می شود کشمش آفتاب خشک نام دارد که به علت سهولت در تولید اکثر باغداران میل به تولید کشمش اشاره شده دارند.

همانطور که از نامش پیداست محصولی است که از خشک شدن انگور در زیر نور آفتاب به دست می آید و به علت اینکه در آن از مایع نگهدارنده و یا گوگرد استفاده نمی شود مناسب برای مشتریانی است که جنس طبیعی و ارگانیک را می پسندند.

کشمش آفتاب خشک

کشمش آفتاب خشک همدان

یکی از مناطقی که در کشورمان در حجم وسیعی از انواع کشمش از جمله همین کشمش آفتاب خشک را تولید می کند استان همدان و شهر ملایر می باشد که سالیانه درصد قابل توجهی از این محصول را در کشورمان به صورت فله و بوجاری شده در قالب بسته بندی کارتونی عرضه می کند.

اما از نظر کیفیت و میزان قند موجود در این کشمش باید اشاره نمود که در رتبه بالایی قرار نمی گیرد چرا، چون در اوایل شهریور شروع به چیدن انگور می کنند آن هم به علت اینکه ممکن است سرما زودتر به این منطقه بیاید پس قیمت کشمش های این منطقه به همین جهت ارزانتر از منطقه ای مانند تاکستان استان قزوین است.

کشمش آفتاب خشک همدان

بهترین قیمت خرید کشمش آفتاب خشک همدان

در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش آفتاب خشک همدان یا بهتر بگوییم همان ملایر در حالت فله ای و بوجاری نشده به کیلویی ۵۲ هزار تومان می رسد که اگر بخواهید آن را درون کارتون های ۸.۲ کیلوگرمی خالص (کارخانه های ملایری درون کارتون یقه می گذارند و به این صورت وزن کارتون بیشتر خواهد شد.) خریداری نمایید هر کارتون ۶۳۰ هزار تومان فاکتور می شود.

حال باید اشاره کرد که مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان دیگر منطقه اصلی تولید انگور و کشمش قرار دارد و محصولات اشاره شده را به صورت فله ای کیلویی ۵۵ و به صورت کارتونی که هشت و نیم کیلویی نیز می باشد ۶۸۰,۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت برای مشتری فاکتور می کند.

بهترین قیمت خرید کشمش آفتاب خشک همدان

تفاوت محصول تاکستان قزوین با ملایر همدان

به صورت کلی اگر مشتری به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب است از محصولات تاکستان قزوین خرید خود را انجام می دهد ولی اگر به دنبال جنسی با قیمتی رقابتی و ارزان تر می گردد تولیدات ملایر همدان بسیار می تواند برایش مناسب باشد.

رتر چیدن انگور در شهر تاکستان نسبت به ملایر باعث می‌گردد که انگور رسیده و دارای بالاترین درصد قند باشد از طرفی کارخانه های تاکستان صبح کارخانه های ملایر کمین با وسواس بیشتری محصول را آماده می کنند قیمت اندکی بالاتر انواع کشمش از جمله همین کشمش آفتاب خشک تاکستان است ملایر چه به صورت فله ای و چه به صورت بوجاری شده کارتونی دقیقاً به همین دو علتی است که در بالا به آن اشاره شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما