قیمت کشمش سلطانی ملایر

تولید کشمش سلطانی ملایر در این کارخانه در دستور کار قرار دارد و شمای تاجر و یا شرکت بازرگانی می توانید اقدام به استعلام قیمت نموده و در صورت رضایت از آن ثبت سفارش به هر میزانی داشته باشید.

 

محصول سلطانی تولید ملایر ⇓

کشمش سلطانی ملایر

کشمش سلطانی در ایران

ایران در زمینه تولید و صادرات کشمش در دنیا سرآمد می باشد و محصولات آن بر سه دسته انواع کشمش پلویی، انواع کشمش قلمی و انواع مویز تقسیم‌ بندی می‌شود به گونه ای که حدود یک سوم ایران در زمینه تولید محصولات اشاره شده فعالیت دارد.

 

کشمش سلطانا یا سلطانی هم از انواع پلویی در ایران محسوب شده و بیشترین میزان صادرات از نظر حجم را به خود اختصاص می‌دهد که برترین تولید کنندگان آن باید به نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و نیز قوچان استان خراسان اشاره کنیم.

 

نام دیگر محصول اشاره شده کشمش تیزابی است و به این جهت به این نام شناخته می شود چون پس از چیده شدن انگور آن را به مایع تیزاب داغ آغشته کرده که البته در این زمان دو حالت پیش می آید، حالتی که به محصول گوگرد می زنند که تبدیل به همان سلطانی خواهد شد و حالت دیگر زمانی که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به علت دارا بودن انگورهایی مرغوبتر و نیز جنس زمین و اینکه سرما و گرمای فصلی در این شهر و مناطق اطراف آن به موقع بر روی زمین اعمال می شود دارای برترین نوع محصولات اشاره شده در کشورمان محسوب می شود و اگر به دنبال خرید ارزان ترین حالت آن هستید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد خواهد گردید.

محصول سلطانی تولید تاکستان (به تفاوت کیفیت دو محصول دقت نمایید.) ⇓

قیمت کشمش ملایر

قیمت کشمش سلطانی در بازار

مجموعه تولیدی کشمش آراد سالها است که در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و یکی از شاخص ترین محصولات این مجموعه همان کشمش سلطانی از تولیدات همین منطقه می باشد.

 

این محصولات در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص در بازار ایران عرضه می گردند اما برای صادرات عموما از کارتون ۱۰ کیلویی خالص و در پاره‌ای مواقع از ۵ کیلویی خالص استفاده می شود که روی بسته بندی این مجموعه هیچگونه شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد تا شما از مشتری خود دور نخورید.

 

اما یک موضوع مهم پیش می آید و آن اینکه همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر به دنبال خرید محصولی که قیمت ارزان تر و در عین حال که باید کیفیت پایین تری هم داشته باشد، هستید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد. در این مجموعه برای مشتریان خود کشمش سلطانی ملایر هم آماده و بسته بندی می گردد و شما می توانید به روز استعلام قیمت آن را انجام دهید.

 

در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت سلطانی تاکستان در بهترین کیفیت خود کیلویی ۴۵ هزار تومان و قیمت سلطانی ملایر کیلویی ۴۰ هزار تومان درب کارخانه برای مشتری فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما