خرید و فروش عمده کشمش انگوری طلایی

یکی از انواع کشمش های تولید شده در دنیا، کشمش انگوری طلایی می باشد که خرید و فروش عمده این محصول در بازارهای بین المللی زیاد انجام می گیرد. با وجود اینکه این محصول زرد رنگ را ایران، ازبکستان و آمریکا تولید می کنند اما حجم فرآوری این محصولات در ایران بسیار بالا می باشد و به نوعی می توان گفت تامین نیاز مناطق مختلف دنیا اکثرا از ایران انجام می شود. کشورهای عربی از مهم ترین مقاصد این محصول می باشند و سالیانه حجم زیادی از آن را وارد می کنند به همین جهت می توان این محصول را با بازاریابی درست و اصولی به این کشورها ارسال نمود البته اگر قیمت آن مناسب باشد.
خرید کشمش طلایی

انواع کشمش انگوری طلایی

این محصولات یا از بناب و ملکان استان آذربایجان تامین می شود و یا اینکه از ملایر بسته بندی و ارسال می گردد. کشمش های انگوری طلایی رنگ را چون برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد باید با بسته بندی های مناسب و با کیفیت آماده ارسال شود زیرا اروپای مرکزی هم این نوع کشمش را وارد می کند و آنها به بحث بسته بندی بسیار اهمیت می دهند. نکته جالب اینکه نام دیگر این محصول چون از تولیدات ایالت کالیفرنیای آمریکا نیز می باشد به کشمش کالیفرنیا نیز شهره می باشد.

خرید و فروش عمده کشمش

به علت اینکه نماینده کارخانه در این مرکز حضور دارد شما می توانید با ارتباط گرفتن با ایشان استعلام نرخ نموده و نمونه دریافت کنید. مشتری صادراتی می تواند و حق این را دارد که با بازدید از کارخانه و خط تولید خیال خود را بابت کیفیت محصول راحت نماید. شما قبل از بستن قرارداد باید بفرمایید که به چه کشوری قصد ارسال دارید و یا اینکه آنها چه گواهینامه ها و مجوزهایی برای کشمش مورد نظر خود می خواهند، درغیر این صورت ممکن است دچار چالش های جدی در ارسال بار خود شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما