قیمت مویز بی دانه ممتاز

قیمت مویز بی دانه یا بی هسته با بهترین کیفیت ممکن که به آن ممتاز می گویند در این مرکز استعلام می گردد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه انواع کشمش مویز را دارند می توانند این محصولات را همه به صورت دانه دار و هم بی دانه با قیمت مناسب تهیه کنند.

قیمت مویز ممتاز

انواع مویز بی دانه در بازار ایران

مویز در بازار کشورمان نیز به مانند کشمش از فروش بالایی برخوردار می باشد اما میزان فروش آن از زمانی که قیمت این محصولات از اوایل سال ۹۷ افزایشی شد کمتر از گذشته شده است.

 

در کشورمان این محصولات در مقیاس متوسط تولید می شود یعنی گاهی اوقات ممکن است شش ماه از سال را مویز داشته باشیم و شش ماه دیگر از آن موجود نباشد البته منظور تولیدات داخلی است.

 

به همین جهت از کشور ازبکستان و افغانستان که در زمینه تولید مویز بسیار فعالیت دارند این محصولات را وارد می کنند که مطابق با ذائقه ایرانی است یعنی مصرف کنندگان کشورمان دوست دارند که مویز را به‌صورت بی‌دانه مصرف کنند تا دانه دار.

 

به همین جهت شخصی که قصد عرضه این محصولات را دارد باید از هر دو محصول را در سبد غذایی خود داشته باشد تا دست مشتری برای خرید باز باشد به همین جهت مجموعه تولیدی کشمش آراد که در زمینه تولید و بسته بندی کشمش فعالیت دارد این محصولات را نیز در انبار خود نگهداری می کند، هم از تولیدات داخل که اکثراً دانه دار هستند و هم محصولات بی دانه که اکثراً وارداتی بوده و درصد کمی از مویز بی دانه موجود در بازار ایران نیز از بندر ترکمن، شاهرود و سردشت تامین می گردد.

قیمت مویز بی دانه

قیمت مویز بی دانه و دانه دار در آذر ۱۳۹۹

مجموعه تولیدی کشمش آراد فعالیتش در تاکستان قزوین است اما برای اینکه مشتریانش درخواست مویز می کنند چاره ای نداریم جز اینکه این محصولات را نیز تامین کنیم به همین جهت باغدارانی در سراسر کشورمان با این مجموعه همکاری می‌کنند و بار را از طریق ما به سمت مشتری ارسال می کنند.

 

برخی از مویز ها از استان فارس ارسال می گردد برخی دیگر از استان خراسان که تفاوت نوع محصول را می توانید با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس های ایشان قرار گرفته است متوجه شوید.

 

در حال حاضر یعنی در آذر ماه ۱۳۹۹ قیمت انواع مویز به شرح زیر می باشد:

  • مویز بی دانه ازبک       کیلوی ۱۱۰ هزار تومان
  • مویز بی دانه افغان        کیلویی ۹۵ هزار تومان
  • مویز سیاه دانه دار        کیلویی ۵۳ هزار تومان
  • مویز قرمز دانه دار        کیلویی ۲۸ هزار تومان
  • مویز سیاه بی دانه (تولید داخل)        کیلویی ۶۰ هزار تومان
  • مویز فخری دانه دار (با دم و شاخه)          کیلویی ۱۷ هزار تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما