توزیع مویز سرخ بدون هسته به صورت کیلویی

توزیع مویز سرخ بدون هسته که به صورت کیلویی و جزئی و نیز عمده و در حجم بالا به فروش می رود در این مرکز انجام گرفته و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را در قالب بسته بندی کیسه ای و کارتونی دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

مویز سرخ کاشمر ⇓

توزیع مویز بدون هسته

مویز سرخ بدون هسته

ابتدا باید این مورد را عنوان کنیم که ما اصلاً چیزی به نام مویز سرخ بدون هسته نداریم و تمامی مویز سرخی که در ایران می یابید و آن را تهیه می‌کنید به صورت هسته دار یا دانه دار موجود می باشند که باید این مورد را عنوان کرد که ما کشمش سرخ بدون هسته داریم اما مویز سرخ بدون هسته خیر.

 

تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند، مویز هم تولید می‌کنند که همانگونه که خودتان در جریان هستید این محصولات در دو رنگ سیاه و سرخ در کشورمان موجود است که البته خواص محصول سیاه رنگ بسیار بیشتر از نمونه سرخ است به همین جهت مردم هم به دنبال تهیه آن هستند که طبیعتاً دارای قیمتی بالاتر هم خواهد بود.

 

از جمله مناطقی که انواع مویز را در حجم وسیع تولید می‌ کند می‌توان به کاشمر استان خراسان، دشمن زیاری و بوانات استان فارس، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و سردشت استان کردستان اشاره نمود که این محصولات را بیشتر جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌دهند تا بحث صادرات.

 

لازم به ذکر است که مویز هم مانند انواع کشمش به چهار طریق آفتابی، سایه خشک، تیزابی و در انتها توسط دستگاهی نظیر مایکروفر تولید می شود.

مویز رطبی دشمن زیاری ⇓

توزیع کیلویی مویز

توزیع مویز به صورت کیلویی

در این مرکز علاوه بر اینکه امکان خرید عمده و تناژ انواع مویز سیاه و سرخ وجود دارد بلکه این امکان را هم دارید که به صورت جزئی هم خرید خود را انجام دهید که حداقل خریدتان می تواند ۳۰ کیلو باشد.

 

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه تولید و صادرات کشمش به صورت تخصصی فعالیت دارد اما مویزها را هم برای تامین مشتریان خود در داخل ایران عرضه می‌کند که حتی سابقه صادرات آن را به انگلیس و عمان هم در کارنامه خود دارد.

 

اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید با جناب آقای عینی به عنوان مدیریت مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و استعلام‌ قیمت نمایید اگر نرخ را تایید نمودید می توانید خرید حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که باشید انجام دهید.

 

لازم به ذکر است که بار از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی به سمت شما ارسال خواهد شد که اگر حجم کار بالا باشد می توان با نیسان و کامیونت محصولتان را برایتان ارسال کرد که شما می توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه درخواست انجام بارگیری را داشته و وقتی که محصول درب انبارتان رسید تسویه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما