فروش عمده کشمش سبز صادراتی

از جمله کشمش های ایرانی که برای امور صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد، کشمش سبز قلمی می باشد که خرید و فروش این محصول در کشورمان و نیز بازار بین المللی انجام می شود. استان خراسان و به خصوص شهر کاشمر از پیشتازان تولید و فرآوری این محصولات می باشد و بهترین کیفیت کشمش سبز نیز مربوط به همین منطقه است. رنگ این محصولات از سبز تا خرمایی تغییر می کند و به علت میزان گوگرد مورد استفاده در آن می باشد و حتی ممکن است که کشمش قلمی بر اثر میزان گوگرد زیاد تبدیل به کشمش زرد یا طلایی کاشمری شود.
کشمش سبز صادراتی

صادرات کشمش سبز قلمی

کشمش های سبز قلمی با وجود اینکه صادرات کمتری نسبت به کشمش تیزابی و طلایی دارد اما همچنان محصولی خاص برای کشورمان محسوب می شود و کشورهای عربی به دنبال تامین این نوع کشمش می گردند. تاجران می توانند با کمک گرفتن از کارخانه هایی که خود اقدام به صادرات انواع کشمش را داشته اند به صادرات این محصول بپردازند. امکان تغییر قالب بسته بندی و درج برند شخصی نیز بر روی پکهای صادرات از طرف مرکز تولیدی برای شما وجود دارد و شما می توانید از راه های ارتباطی خود در بازار بین المللی استفاده کنید.

فروش عمده کشمش سبز از کارخانه

هستند کارخانه هایی که خود اقدام به فروش و عرضه انواع کشمش از جمله کشمش سبز می کنند که شما می توانید در اینترنت راه های ارتباطی این عزیزان را جویا شوید و با تماس نیاز خود را تامین نمایید. آنها به صورت عمده محصول خود را به فروش رسانده و به این ترتیب از دلال بازی و واسطه گری جلوگیری به عمل می آورند و این برای شما نیز می تواند بسیار مناسب باشد چرا که کشمش را با قیمت ارزان تر از بازار و نیز با کیفیت تازه خریداری خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما