صادرات کشمش زرد و تیزابی

صادرات کشمش طلایی زرد و تیزابی سلطانی که از پرفروش ترین انواع کشمش تولید ایران در بازارهای جهانی می باشد در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات در تاکستان قزوین است انجام می گیرد.

صادرات کشمش تیزابی

کشمش زرد و تیزابی در بازار ایران

ایران در زمینه تولید کشمش در دنیا بین ۳ کشور اول قرار می گیرد هر چند در حال حاضر شرایط صادرات به خاطر کرونا و بحث تحریم ها کمی به مشکل خورده است اما همچنان از ایران محموله‌های کشمش به سمت کشورهای دیگر ارسال میگردد.

به صورت کلی ایران ۳ محصول اصلی کشمش برای صادرات دارد که عبارتند از:

  1. کشمش زرد، طلایی، انگوری یا کالیفرنی
  2. کشمش تیزابی یا سلطانی
  3. و کشمش زرد و سبز قلمی که در ایران بیشتر در کنار آجیل استفاده می گردد.

 

تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین واقع شده است و امکان فرآوری و تولید انواع کشمش برای صادرات و نیز فروش در بازار داخلی را دارد اما از بین سه محصول که در بالا برای صادرات اشاره شد دو محصول کشمش زرد و کشمش تیزابی را در حجم بسیار بالایی تولید و بسته بندی می کند.

بسته بندی این محصولات به صورت کارتون های ۵ لایه ۱۰ کیلویی خالص بوده که امکان پر کردن کشمش در کارتون های ۵ کیلویی نیز وجود دارد که این مورد طبق توافقاتی است که بین خریدار و کارخانه کشمش انجام می گردد.

صادرات کشمش زرد

خرید کشمش برای صادرات

اگر شما شخص تاجر و یا یک شرکت بازرگانی باشید طبیعتاً می دانید که کشمش یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران می‌باشد که به علت آنکه برای حمل آن نیاز به کانتینر یخچالی نخواهید داشت و تاریخ انقضای این محصول تا دو سال هم می رسد و از طرفی چالش‌هایی که محصولاتی حساس نظیر خرما و پسته دارند را کشمش ندارد، برای صادرات بسیار مناسب خواهد بود.

 

از طرفی تمامی همسایگان ایران از خریداران کشمش محسوب می شود و تقریباً کشوری نیست که به این محصول نیازی نداشته باشد کافیست بدانید که از کدام محصول را برای کدام کشور در نظر بگیرید و قیمتی که به مشتری می‌دهید به چه صورتی باید باشد. اگر قصد شما کار بر روی این محصول به صورت همیشگی باشد قطعا نیاز به واحد تولیدی خواهید داشت که بتواند بار باکیفیت و مرغوبی در طول سال برای مجموعه شما تامین کرده و از همه مهمتر رفتار حرفه ای برای تجارت داشته باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد کارخانه ای در تاکستان استان قزوین دارد که به صورت روزانه امکان فرآوری، شستشو و بسته بندی ۵ تن کشمش را دارا می باشد شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی علاوه بر استعلام به روز قیمت کشمش از ایشان شرایط‌ خرید برای صادرات کشمش نیز جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما