خرید اینترنتی انواع کشمش

خرید اینترنتی انواع کشمش آفتابی، تیزابی، طلایی، سبز و مویز سیاه و سرخ که به صورت هسته دار و بی هسته موجود هستند در این مرکز انجام می شود و مشتریان می توانند از سراسر ایران سفارش بار بدهند.

خرید اینترنتی کشمش

انواع کشمش قابل عرضه

ایران یکی از تولید کننده‌های اصلی کشمش در دنیا محسوب می شود و تقریبا یک پنجم کشورمان در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت دارند. محصولات ایران در رنگ های مختلف به صورت دانه دار و بی دانه موجود هستند که قابلیت عرضه به صورت فله و کیسه ای و نیز کارخانه رفته که بدون دم و شاخه بوده و کاملاً تمیز می باشد در کارتون را خواهند داشت.

 

مناطق اصلی تولید کننده کشمش در ایران را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تاکستان
  2. ملایر 
  3. بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی 
  4. بوانات دشمن‌زیاری و داراب استان فارس 
  5. کاشمر و قوچان استان خراسان 
  6. زنجان و ابهر استان زنجان

 

به صورت کلی انواع کفش قابل عرضه در بازار ایران عبارتند از:

کشمش زرد و سبز قلمی کاشمر، کشمش آفتابی پلویی، کشمش زرد طلایی (انگوری)، کشمش تیزابی سلطانی، انواع مویز سرخ و سیاه.

 

این محصولات ممکن است هم به صورت دستی و سنتی تمیز و پاک شوند و هم به صورت مکانیزه با دستگاههای پیشرفته سورت و بسته بندی در کارخانه.

خرید انواع کشمش

خرید اینترنتی و حضوری کشمش از طریق مجموعه کشمش آراد

امروزه برخی از مشتریان مایلند خرید خود را حالا هر چیزی که باشد به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهند. مجموعه کشمش آراد نیز یکی از پایه‌گذاران بحث خرید و فروش اینترنتی و سفارش غیر حضوری کشمش در ایران می باشد که از حدود ۵ سال پیش شروع به انجام این کار کرد.

 

مشتری می‌تواند خیلی راحت با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی اول اطلاعات در مورد محصول و نیز استعلام‌ قیمت گرفته و سپس فیلم محصول را دریافت نماید، با پرداخت مبلغ کمی به عنوان بیعانه بار تحویل باربری شده و رسید آن برای مشتری ارسال می گردد مشتری پس از رویت آن مبلغ را تسویه خواهد نمود.

 

این تضمین به خریدار داده خواهد شد که اگر محصول ارسالی با فیلم فرستاده شده یکی نباشد مجموعه کشمش آراد موظف است بار را پس بگیرد و با پرداخت خسارت ارسال رضایت مشتری را جلب کند این دستوریست که از جانب مدیر عامل به کلیه پرسنل ابلاغ شده است.

 

از طرفی برخی از مشتریان نیز دوست دارند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند قطعاً در تاکستان که کارخانه کشمش و نیز انبار فله در این شهر واقع شده پذیرای مشتریان حضوری از سرتاسر ایرانمان خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما