پخش کشمش در بازار تهران

مجموعه کشمش آراد در تاکستان کارخانه تولید و بسته بندی داشته و انواع کشمش کارتونی و فله و کیسه ای را در تهران پخش می کند. به علت عرضه از تولید به مصرف این محصولات نرخ تمام شده برای مشتری ارزان تر از بازار تهران خواهد بود.

پخش کشمش در تهران

انواع کشمش تولیدی در این مرکز

مجموعه تولیدی این مرکز یا همان کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و این محصولات را هم برای صادرات و هم جهت عرضه در بازار داخل به فروش می رساند.

تاکستان قزوین به همراه ملایر استان همدان از تولید کننده های اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود، اما محصولات تاکستان کیفیت بالاتری نسبت به سایر تولیدات مناطق دیگر تولیدی کشمش در اختیار دارد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات تاپ این منطقه را نام ببرید باید موارد زیر اشاره کنیم:

  1. کشمش آفتابی به صورت کیسه ای که در کارخانه تبدیل به کشمش پلویی می شود.
  2. کشمش قهوه ای تیزابی محصولی عالی برای صادرات
  3. کشمش عسکری فله یا کیسه ای
  4. مویز فخری فله یا کیسه ای
  5. مویز شانی هسته دار

 

این محصولات هم به صورت کارتون شده و هم به صورت کیسه ای قابلیت بسته بندی و ارسال به سراسر ایران از جمله تهران و بازار بزرگ آن را دارا می باشد. وزن کارتون ها برای بازار داخل ۹ کیلویی برای صادرات ۱۰ کیلویی و کیسه ها که جهت عرضه به صورت فله ای در بازار ایران را دارد از ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی خواهد شد.

بازار کشمش تهران

پخش کشمش به صورت مستقیم از کارخانه

این سایت و ۴ سایت دیگر که در اختیار مجموعه کشمش آراد قرار دارد برای آگاهی مشتری و به دست آوردن اطلاعات کامل تولید کشمش میباشد، طبیعتاً این مجموعه فروشگاه اینترنتی نیست و شما در هر صورت چه قصد خرید حضوری داشته باشید و چه غیر حضوری باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و برای نوع خریدتان هماهنگی را انجام دهید.

 

به صورت کلی چون این مجموعه خود کارخانه دار کشمش در تاکستان است شما خریدتان به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه خواهد بود که در یکی از بازارهایی که  محصولات این سایت عرضه و پخش می‌گردد بازار تهران بوده که کشمش های تاکستان در آن نیز بسیار پرفروش می باشد.

 

در این شرایطی که گرانی به همه چیز در ایران از جمله کشمش رسیده برخی مراکز و برخی عرضه‌کنندگان در کیفیت محصول دست برده و محصولات درجه یک و درجه دو را مخلوط و با نام کشمش درجه یک به فروش می رسانند و چون این مجموعه فعالیت اصلیش برای صادرات است لذا هرگز این کار را نخواهد کرد و محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را به دست مشتری خواهد رساند.

 

برای نشان دادن عیار و کیفیت و مرغوبیت محصولات به مشتریان که حجم بالا میخواهند امکان بازدید از خط تولید کارخانه نیز داده خواهد شد تا با اطمینان خاطر خرید خود را به هر میزان که باشد انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما