سفارش عمده کشمش زرد طلایی

در این مرکز مشتری صادراتی می تواند سفارش عمده کشمش زرد طلایی را با بالاترین کیفیت ممکن داشته باشد و این محصولات را درب کارخانه و یا هر نقطه مرزی با قیمت مناسب تحویل بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول زرد پلویی ⇓

سفارش کشمش طلایی

تولید کشمش زرد طلایی

کشمش زرد یا کشمش طلایی از جمله محصولاتی می باشد که در کشورمان در حجم تقریباً وسیعی تولید می شود  و این محصولات که به دو دسته متفاوت تقسیم می شود بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد تا امر فروش در بازار داخلی.

 

مناطق تولید کننده این محصولات و همچنین نوع آن عبارتند از:

منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی که در زمینه تولید نمونه گرد و بیضی شکل آن فعالیت دارند که به آن پلویی می گویند. اما دیگر منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است که در زمینه محصولات طلایی فعالیت دارند که کشیده می باشد که به آنها قلمی می‌ گویند.

 

بهترین و بیشترین مشتریان این محصول کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشند که آنها را در حجم بسیار بالایی وارد می‌ کنند. البته لازم به ذکر است متاسفانه در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ نرخ آنها رشد چشمگیری داشته و بیش از دو برابر افزایش قیمت به آنها خورده و همین موضوع باعث کاهش شدید صادرات کشمش زرد طلایی شده است.

 

محصولی که در این مجموعه و این مرکز که در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد همان نمونه پلویی، گرد و بیضی شکل است که به صورت بی دانه و بی هسته بوده و مشتریان بیشتری نسبت به نمونه قلمی این نوع کشمش دارد.

محصول زرد قلمی ⇓

سفارش کشمش زرد

ثبت سفارش انواع کشمش

این مجموعه علاوه بر اینکه در زمینه تولید انواع کشمش فعالیت دارد بلکه فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها را نیز انجام می دهد و مشتری می تواند علاوه بر اینکه آنها را با قیمتی مناسب درب کارخانه خریداری کند بلکه کیفیت تازه و مرغوب هم به دستش خواهد رسید به گونه‌ای که به مشتری صادراتی امکان بازدید هر روزه از خط تولید هم داده می شود، شرایطی که تقریباً هیچ چیز از کارخانه‌ های کشمش در ایران برایتان مهیا نخواهند کرد.

 

شما می توانید با مدیر فروش این مجموعه جناب آقای عینی که کار بازرگانی و صادرات این محصولات را نیز انجام می دهد ارتباط تلفنی گرفته و استعلام قیمت به روز نمایید و پس از دریافت مشاوره و سوالات مختلف، اگر نمونه جنس را دیدید ثبت سفارش کنید.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش زرد طلایی که از طریق بارگاه تولید می‌شود و با کیفیت ترین نوع این محصول هم خواهد بود با دقت سورت بالا کیلویی ۷۳ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص قیمت می خورد.

 

نکته جالب دیگر اینکه شما علاوه بر ثبت سفارش و خرید مستقیم و بدون واسطه می توانید تمام پروسه‌ های صادرات آن را نیز به عهده این مجموعه بگذارید، یعنی پس از واریز بیعانه که حدوداً ۲۰ درصد کل معامله در ابتدای کار خواهد بود تمامی مراحل بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را این مجموعه می تواند برایتان انجام دهد و یا درب کارخانه یا هر نقطه مرزی و یا درب انبار خریدارتان در هر کشوری که باشد تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما