خرید کشمش ارزان قیمت

امکان خرید کشمش ارزان قیمت به صورت عمده و جزئی در این سایت که کار تولید و بسته بندی انواع این محصولات را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد وجود دارد و عزیزان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه برای ثبت سفارش تماس بگیرند.

 

محصول پلویی آفتابی از بهترین تولیدات تاکستان

خرید کشمش ارزان

تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین

تاکستان را به عنوان یکی از قطب های تولید کشمش می شناسند غلی الخصوص انواع کشمش پلویی که این محصول در رنگ های مختلفی نظیر طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز تولید می‌شود و همگی آنها به اتفاق بی دانه و بی هسته هستند.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در همین منطقه واقع شده و علاوه بر محصولات بالا که به صورت فرآوری شده کارخانه هستند و بسته بندی آنها کارتونیست بلکه امکان فروش کشمش فله ای که دارای دم و شاخه بوده و سایه خشک و یا آفتاب خشک می باشد نیز وجود دارد.

 

کشاورزان و باغداران این منطقه در شهریورماه انگور را می چینند سپس تصمیم می‌گیرند که آن را به چه صورتی تبدیل به کشمش کنند که ممکن است این روش یا از طریق آفتاب انجام شود یا سایه و در انتها آغشته شدن به مایع تیزاب و سپس در آفتاب قرار گرفتن محصول.

 

کارخانه کشمش هم در ادامه وظیفه فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را بر عهده دارند به این صورت که آن‌ ها را از باغدار و کشاورز خریداری بر روی خط تولید خود ریخته که کارهای شستشو، دم کنی، سورتینگ (که این محصولات را از نظر کیفی درجه بندی می کند)، روغن زنی و بسته بندی آنها را انجام می دهد.

محصول فله آفتاب خشک که دارای دم و شاخه است و در گونی به فروش می رسد. ⇓

کشمش ارزان قیمت

خرید کشمش با قیمت ارزان

در این مجموعه گفته شده خرید کشمش با قیمت ارزان اما شاید نیاز است که این موضوع توضیح داده شود که قرار نیست قواعد و قوانین بازار به هم بریزد و ارزانتر از تمام کارخانه های ایران به شما محصولی در این مجموعه فروخته شود اما قیمت‌ کف کار به مشتری داده می‌شود بهتر است بگوییم مناسب ترین قیمت تا صرفاً ارزانترین.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران خرید و فروش می شود و یکی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین می باشد در حال حاضر یعنی در اواسط بهمن ۱۴۰۰ هر کارتون ۳۸۰ هزار تومان در بهترین کیفیت فاکتور می شود حال همین محصول دقیقا با همین کیفیت در یکی از کارخانه های صنعت تاکستان که چندین دهه سابقه فعالیت دارد ۳۹۰ هزار تومان فاکتور می گردد.

 

موضوع جالب دیگر در این مجموعه این است که تمامی کارخانه های تاکستان بلااستثنا زیر تناژ به شما بار نخواهند فروخت، اما در این مجموعه شما می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتونی هم داشته باشید آن هم با همان قیمت عمده که این یک امتیاز برای کسانی می باشد که قصد دارند تازه شروع کنند.

 

کشمش تاکستان را شما می توانید در این مجموعه به صورت فرآوری شده و در بسته بندی کارتونی و هم به صورت فرآوری نشده در بسته بندی کیسه و گونی خریداری نمایید که اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید می توانید از طریق ایشان استعلام قیمت به روز هم نموده و ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما