کارخانه عرضه کننده کشمش صادراتی

کارخانه تولید و بسته بندی کشمش صادراتی در این مرکز واقع شده است و مشتریانی که قصد خرید انواع کشمش مناسب برای صادرات را دارند می توانند این محصولات را با بهترین قیمت مستقیما از کارخانه خریداری و با نرخ رقابتی عرضه کنند.

کارخانه عرضه کشمش

انواع کشمش صادراتی قابل عرضه در ایران

ایران در زمینه تولید کشمش یکی از سه کشور اول در دنیا محسوب می گردد اما تمام این محصولات برای صادرات مناسب نیستند طبیعتاً کشمش صادراتی باید ویژگی هایی داشته باشد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  1. این که بی دانه یا بی هسته باشد یا حداقل این ویژگی را داشته باشد.
  2. مدت ماندگاری یا تاریخ انقضای بالایی داشته باشد.
  3. بتوان آن را در حجم بالا تولید کرد و به نوعی گارانتی تا آخر فصل کشمش برای تولید آن وجود داشته باشد.

 

محصولاتی که ویژگی های بالا را در اختیار دارند عبارتند از کشمش پلویی طلایی که به آن کالیفرنیا نیز می‌گویند، کشمش سبز و زرد قلمی از تولیدات کاشمر و کشمش تیزابی که به آن سلطانی نیز می‌گویند.

 

مواردی که در بالا به آن اشاره شد دو محصول را مجموعه تولیدی کشمش آراد با بهترین گرید ممکن آماده می‌کند اما محصول سبز و زرد قلمی که از تولیدات تخصصی استان خراسان است را تولید نمی‌کند اما برای مشتریانی که به صورت ویژه این محصول را در نظر داشته باشند بار را به صورت فله از باغداران آن مناطق خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد و با همان قیمتی که کارخانه‌های کاشمر و خلیل آباد که از تولید کننده های این محصول هستند قیمت می دهند به شما درب کارخانه قیمت گذاری خواهند کرد.

کارخانه کشمش صادراتی

خرید مستقیم کشمش درب کارخانه

مشتری که بار را برای صادرات بخواهد دوست دارد از کارخانه و مرکز تولیدی کشمش مورد نظر خود را خریداری کند نه از یک واسطه یا شرکت بازرگانی به همین جهت این مجموعه اقدام به ایجاد سایت های متعددی که به زبان فارسی و انگلیسی است نموده شمای مشتری بتوانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و نیاز خود را مطرح کنید.

 

تمام محصولات صادراتی با بهترین کیفیت ممکن و با دو بار سورت کردن در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و برای اینکه به مشتری این اطمینان را بدهیم که در طی ترانزیت کارتونی از هم نپاشد شیرینک نیز انجام خواهیم داد.

 

این کارخانه در تاکستان استان قزوین قرار داشته و شما می توانید اقدام به دریافت نمونه چه به صورت فیزیکی و چه به صورت تصویر یا فیلم نمایید و اگر قیمت را دیدید که برایتان به صرفه است حضوری به کارخانه تشریف فرما شده و با بستن قرارداد سفارش خود را ثبت نمایید. مشتریانی که نیز امکان حضوری آمدن را نداشته باشند می توانند با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش را ثبت و بار برایشان تا قبل مرز ارسال خواهد کنیم که قبل از تخلیه ابتدا تسویه خواهند نمود و سپس بار را تحویل می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما