خرید کشمش پلویی عمده

خرید کشمش پلویی عمده در رنگهای مختلف در این مجموعه تولیدی انجام پذیر است و شمای مشتری اگر قصد تهیه این محصولات را با نرخ مناسب تر از بازار دارید می توانید با واحد فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف سایت قرار گرفته شده ارتباط بگیرید.

 

محضول پلویی سرخ که به آن آفتابی می گویند. ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی در مجموعه کشمش آراد

اگر اگر در زمینه انواع کشمش فعالیت کرده باشید به خوبی با نام کشمش پلویی آشنایی دارید و می دانید که بیشترین میزان حجم خرید و فروش و تولید این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهد که البته به یک نوع محصول پلویی می گویند و در حقیقت بر چهار دسته مختلف تقسیم بندی می شود.

 

به صورت کلی کشمش پلویی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر زیر ۱۰ میل درجه بندی می شود می گویند که این محصولات باید به صورت بی دانه و بی هسته باشند و بر چهار رنگ طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود می باشد.

 

در واقع رنگ های مختلف کشمش پلویی به علت تفاوت در شیوه های فرآوری و تولید این محصول است و همین موضوع هم باعث گردیده که بازار هدف مجزایی برای هر کدام از آنها شکل بگیرد به عنوان مثال نمونه زرد فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد یا نمونه سرخ فقط برای بازار داخل و استانهای شمالی کشورمان و بازار تهران و کرج بسیار خرید و فروش می‌شود.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی محصول پلویی در کشورمان است و فعالیت تولید و بسته‌ بندی کشمش را بر عهده داشته و انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را در اختیار دارد، چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل.

محصول پلویی طلایی که به آن انگوری می گویند. ⇓

خرید کشمش عمده

خرید کشمش درب کارخانه

این مجموعه علاوه بر این که تولید انواع کشمشی که در بالا به آن پرداخته شد را انجام می دهد بلکه می تواند به صورت مستقیم و از تولید مصرف نیز محصولات خود را به فروش برساند، در واقع خرید شما در این مرکز به صورت درب کارخانه خواهد بود با قیمت و کیفیت کارخانه.

 

مهم‌ ترین مزیتی که در این مجموعه برای مشتری مهیا می باشد این است که علاوه بر اینکه می‌ تواند به صورت عمده ای و تناژ هر میزانی که باشد خرید خود را انجام دهد بلکه امکان خرید جزئی هم برای مشتری با همان قیمت عمده ای وجود دارد و این وجه تمایز این مرکز با سایر کارخانه های ایران خواهد بود.

 

مشتری در این مجموعه می تواند حداقل سفارش ۳۰ کارتونی هم داشته باشد که این می تواند بخصوص برای کسی که تازه فعالیت خود را شروع کرده است یا اصلا آشنایی با این برند ندارد بسیار عالی باشد.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی در این مرکز برای بازار داخل در کارتون ۹ کیلویی بسته بندی می‌شود، در واقع بهتر است بگوییم ۸.۵ کیلو خالص که مابقی وزن کارتون است. اما برای صادرات به صورت کلی از ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌ گردد که برای مشتری که قصد پر کردن کشمش در کارتون ۵ کیلویی خالص را داشته باشد نیز این امکان مهیا بوده اما کیلویی ۵۰۰ تومان به نرخ صادرات محصول اضافه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما