شرکت توزیع کشمش تیزابی درجه یک

شرکت توزیع کشمش تیزابی درجه یک در مقیاس عمده و جزئی در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات درب کارخانه هستند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نیاز خود را تامین نمایند.

 

محصول تیزابی بدون گوگرد ⇓

شرکت کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی درجه یک

کشمش تیزابی از آن دست محصولاتی محسوب می شود که تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند هم آن را تولید می‌ کنند و این محصول علاوه بر اینکه در بازار داخلی فروش آن در حجم بالایی صورت می‌گیرد بیشترین میزان صادرات را نیز در کشورمان به خود اختصاص می دهد.

 

این محصول بر دو حالت کلی بی دانه و دانه دار تولید می‌ شود اما میزان تولید نمونه دار بسیار کم است چون مشتریان آن بسیار کمتر هستند و بیشتر مایلند که از نمونه بدون دانه و بدون هسته آن استفاده کنند محصولی که به وفور در شهر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان به عنوان تولیدکنندگان اصلی این محصول تولید می شود.

 

کشمش تیزابی بر دو دسته تقسیم می شود یک حالت زمانی است که پس از خشک شدن انگور اصطلاحاً زمانی که تبدیل به کشمش شد به آن گوگرد می زنند که در این صورت رنگ قهوه ای روشن به خود خواهد گرفت و همین محصول هم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و حالت دیگر زمانی است که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت به رنگ قهوه ای تیره تبدیل می شود که نام دیگر آن کشمش خرمایی است.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت فرآوری و بسته‌ بندی محصول اشاره شده را دارد و اگر در زمینه این محصولات فعالیت کرده باشید به خوبی می دانید که این منطقه بالاترین کیفیت کشمش تیزابی را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و مناسب برای بازارهای سطح بالا و کشورهای سختگیر در واردات است.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی درجه یک

توزیع محصول تیزابی از درب کارخانه

علاوه بر این که این مجموعه در زمینه تولید انواع کشمش علی الخصوص انواع پلویی که گرد و بیضی شکل هستند و سایز آنها از ۱۰ میل کوچکتر است و بر چهار نوع هم می باشد فعالیت دارد بلکه توزیع مستقیم آنها را نیز از درب کارخانه انجام می دهد.

 

نکته جالب این است که برخلاف اکثر کارخانه های ایران که زیر تناژ بار نمی‌ فروشند در این مجموعه شما می توانید حداقل سفارش ۳۰ کارتونی با همان قیمت عمده ای هم داشته باشید و این برای کسی که تازه این فعالیت را شروع کرده است می تواند بسیار عالی باشد.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت آورده شده است می توانید به صورت مستقیم استعلام قیمت نموده و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت آن سفارش به صورت درب کارخانه داشته باشید.

 

کشمش تیزابی که در این مجموعه تولید می شود در هر دو حالت گوگردی و بدون گوگرد دو بار عمل سورت روی آن انجام می گیرد این یعنی کیفیت بار در بهترین حالت خود قرار خواهد گرفت که اگر مشتری به دنبال خرید محصولی با کیفیت کمی پایین تر است که طبیعتاً قیمتی ارزان تر هم دارد می توان با یک بار سورت آن را کیفیت بندی نمود یا حتی مثل مراکز تولیدی مانند ملایر عملاً سورت لیزری صورت نگیرد و فقط شستشو باشد و دم گیری.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما