شرکت عرضه کشمش پلویی ملایر

مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم کشمش پلویی ملایر و تاکستان را از شرکت تولید و بسته بندی این محصولات استعلام قیمت گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت بار اقدام به ثبت سفارش داشته باشد.

 

محصول پلویی سرخ که به آن آفتابی هم می گویند. ⇓

عرضه کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در ایران

اگر قرار باشد به یک نمونه کشمش که بیشترین میزان تولید و عرضه و خرید و فروش را در کشورمان به خود اختصاص دهد اشاره کنیم قطعاً باید به نام کشمش پلویی اشاره کرده و این محصول که بر چهار نوع مختلف و چهار رنگ مختلف که شامل زرد، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ می باشد تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند تولید می شود.

 

به صورت کلی انگور تمامی کشمش های پلویی یک نوع بوده و همگی آنها انگور بی دانه نام دارد اما چون روال فرآوری و تولید خشک شده آن متفاوت است محصولات متفاوتی هم تولید می‌شود که به همه آنها پلویی می گویند که البته لازم به ذکر است محصول پلویی باید سایز آن زیر ۱۰ میل باشد و از طرفی بی دانه و بی هسته بوده و گرد و بیضی شکل است.

 

سه منطقه اصلی تولیدکننده این محصولات که تقریبا هر چهار نوع  آن را در اختیار دارند عبارتند از تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی که بیشترین میزان عرضه این محصول مربوط به همین سه منطقه است.

 

اما انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند و اینگونه نیست که همه آنها را بتوان برای بازار داخل مصرف نمود و یا اینکه همه آنها صادراتی باشند. وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید باید در این مورد مشاوره دریافت نمایید تا به شما گفته شود کدام محصول مناسب چه بازاری است.

محصول پلویی زرد که به آن طلایی هم می گویند. ⇓

عرضه کشمش ملایر

عرضه از تولید به مصرف کشمش پلویی

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد هم در این مجموعه با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود اما نکته دیگر اینکه چون محصول پلویی تولید ملایر از نظر کیفی یک لول پایین تر از تولیدات تاکستان است و برخی از مشتریان قصد خرید این محصولات را دارند آنها هم در این مرکز امکان تأمین و فروش آن به صورت مستقیم از شرکت وجود دارد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به روز با ایشان ارتباط گرفته، استعلام‌ قیمت نمایید و یا دریافت مشاوره انجام دهید که از طرفی ثبت سفارش و انجام تمامی پروسه های مالی معامله هم از طریق ایشان انجام خواهد گرفت.

 

موضوع بعدی بحث بسته‌ بندی این محصولات است که به صورت کلی همه کارخانه‌ های کشمش مگر موارد بسیار معدود این محصولات را در کارتون بسته بندی می کنند و آن کشمش های سلفونی که شما در بازار و یا سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مشاهده می کنید مربوط به شرکت‌ های واسطه ای نظیر برتر و گلستان می باشند.

 

از طرفی امکان پر کردن این محصولات یعنی انواع کشمش پلویی در کارتون‌ هایی که وزن های متغیر هم دارند امکان پذیر است که البته طبیعتاً به آنها افزایش قیمت خواهد خورد اما به صورت کلی برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی استفاده می‌شود و برای صادرات از کارتون ۱۰ کیلویی خالص.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما