خرید اینترنتی کشمش سرخ آفتابی

امکان خرید اینترنتی کشمش سرخ آفتابی در این مجموعه مهیا شده است و مشتریانی که قصد تهیه این نوع کشمش را به صورت فرآوری شده در کارتون و یا فرآوری نشده در کیسه دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول آفتابی سرخ فله ای ⇓

خرید کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک از آن دست محصولاتی می باشد که تقریباً در همه مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند چون روال تولید آن بسیار ساده است و تنها کافیست انگوری که چیده شده را در مقابل آفتاب پهن کرد که این مکان ممکن است کف باغ باشد، روی آسفالت باشد یا حتی روی سقف خانه ها.

 

طی دو الی سه هفته انگور توسط شدت نور آفتاب تبدیل به کشمش می شود که هر چقدر میزان و شدت نور بالاتر باشد این پروسه سریع تر و هر چقدر کمتر باشد این پروسه ممکن است طولانی تر انجام گیرد و موضوع بسیار مهم این است که در مناطق مختلف تولیدکننده انگور زمان تولید هم متفاوت خواهد بود.

 

در منطقه ای مانند تاکستان استان قزوین به این علت که گرما دیرتر از این ناحیه می رود می توان دیرتر هم انگور را چید تا حدی که برخی از باغداران در هفته آخر شهریورماه این کار را انجام می‌ دهند و به عنوان مثال در منطقه‌ای مانند ملایر استان همدان، عموما همان ده روز اول شهریور انگورها چیده می شوند چون سرما زودتر به این ناحیه می رسد.

 

همین موضوع که در بالا اشاره شد باعث می گردد کشمش آفتابی منطقه تاکستان قند بسیار بالاتری نسبت به تولیدات سایر مناطق ایران داشته باشد، به این علت که انگور چیده شده کاملاً رسیده است و همین موضوع باعث این می‌ شود که قند آن صد در صد باشد.

محصول فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

خرید کشمش سرخ

خرید انواع کشمش آفتابی

کشمش آفتابی به دو صورت در بازار ایران موجود است، یک حالت همان فرمی است که کشاورزان آن را تولید می کنند و به صورت فله ای و در کیسه بوده و فرآوری نشده است و مورد دیگر اگر هم اگر همین محصول را وارد خط تولید کارخانه کنیم تا کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام گیرد تبدیل به محصول دیگری که به آن کشمش پلویی می گویند می شود و رنگ هر دو محصول اشاره شده هم سرخ است.

 

این مجموعه هم در تاکستان قزوین فعالیت تولید انواع کشمش و بسته بندی آنها را دارد و دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد هم در این مرکز قابلیت خرید اینترنتی و حضوری آنها مهیا می باشد که شما برای استعلام قیمت روز این محصولات باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

 

کشمش آفتابی، هم در نمونه هسته دار آن تولید می‌شود و هم نمونه بدون هسته که قیمت بدون هسته همیشه بالاتر از نوع دیگر می باشد و اگر نمونه فرآوری نشده محصول اشاره شده را بخواهید هم این امکان وجود دارد که آن را به صورت سنتی برایتان تمیز کرد یعنی کارگر با دست خود بار را برایتان تمیز می کند که این محصول ارزش خوراکی بسیار بالایی خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما