خرید کشمش درشت قیمت مناسب

خرید کشمش و مویز درشت به صورت آفتابی و تیزابی با مناسب ترین قیمت را می توانید با مجموعه کشمش آراد تجربه کنید و این محصولات را با بسته بندی کارتونی و کیسه ای دریافت نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش قیمت مناسب

کشمش و مویز درشت

به این علت که ایران در زمینه تولید کشمش قدمت بسیار بالایی دارد مردم کشورمان نیز از دیرباز مصرف آن را انجام می دهند. یکی از علایق زیاد ایرانیان استفاده از کشمش و مویز درشت است که این مورد را نیز در نظر دارند که هر چقدر محصول درشت تر باشد کیفیت آن نیز بالاتر است. در مویزها به این صورت است که هر چقدر محصول درشت تر باشد قیمت آن بالاتر است و اصطلاحا لوکس‌ تر محسوب می گردد اما در کشمش همچین اصطلاحی کاربرد ندارد و کشمش درشت و ریز هر دو تقریباً یک قیمت دارند.

 

جالب آنکه هر چقدر مویز درشت تر باشد خریداران بیشتری دارد اما در کشمش به این صورت است که هر چقدر محصول ریزتر باشد مشتریان آن بیشتر است، محصول ریز کشمش همان است که به آن کشمش پلویی می گویند که حالا ممکن است این محصول زرد، قهوه ای و یا سیاه باشد.

 

تولید کنندگان اصلی کشمش در ایران که در حجم بالایی این محصولات را تولید می کنند عبارتند از:

  1. شهر تاکستان
  2. شهر ملایر
  3. شهر زنجان و ابهر
  4. شهر بناب و ملکان
  5. شهر قوچان و کاشمر
  6. و شهر بوانات

قیمت کشمش درشت

خرید کشمش با بهترین قیمت

همین که در بالا گفته شده است مناسب ترین قیمت کشمش به معنای ارزان ترین نیست چون در کشورمان وقتی قیمت محصولی ارزان باشد طبیعتاً در کیفیت آن دست برده خواهد شد اما معنی قیمت مناسب به معنای قیمت ‌کف تولید کننده می باشد که از آنجایی که این مرکز در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد لذا ارائه تمامی نرخ ها پایین‌ ترین محدوده قیمت محصولات خواهد بود حالا چه در بین کشمش صادراتی و چه در بین محصولاتی که در بازار داخل عرضه می‌شود.

 

کارخانه کشمش مجموعه آراد که در چند کیلومتری شهر تاکستان به سمت شهر نرجه واقع شده است حدود ۵ سال از فعالیت آن می گذرد و تمامی دستگاه ها با بهترین گرید ممکن خریداری شده تا انواع کشمش را با بهترین کیفیت روانه‌ بازار کند.

 

از جمله محصولاتی که به صورت بسته بندی شده کارتونی که ممکن است ۱۰ کیلویی یا ۵ کیلویی باشد و در این مرکز تولید می گردد عبارت است از:

 

با توجه به اینکه استان قزوین، استان همدان، استان آذربایجان و استان زنجان کشمش سبز تولید نمی‌کنند و این محصول مختص منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است اما با این اوصاف برای مشتریانی که سفارش آن را دارند این امکان را نیز داریم که بار را به صورت فله از باغداران آن منطقه خریداری و در کارخانه بسته بندی و فرآوری آن را انجام دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما