خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ خوب

امکان اینکه در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع کشمش درشت و گوشتی را با نرخ خوب و مناسب خریداری نمایید وجود داشته و عزیزانی که به دنبال تهیه این محصولات با کیفیت عالی از تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر همدان هستند می توانند با ارتباط گرفتن با قسمت فروش نیاز خود را تامین کنند.

خرید کشمش گوشتی

کشمش درشت و گوشتی تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتاً ارجحیت فروش بار با محصولات همین منطقه است. کشمش تاکستان دارای قند بسیار بالا و خوش طعم بوده که در سراسر ایران ما برای این محصولات مشتریان زیادی داریم که قصد تهیه آن را با بهترین کیفیت ممکن دارند.

 

وقتی که محصول، بار امسال باشد طبیعتاً گوشتی بوده حال ممکن است سایز آن ریز یا درشت باشد ولی این به معنای ضعیف بودن و یا درصد قند پایین نخواهد بود اما وقتی که مشتری دنبال کشمش درشت است باید این موضوع را در نظر داشته باشد وقتی که سایز محصول به عنوان مثال کشمش بی دانه از حالت خودش درشت تر باشد قطعاً به آن دارو خورانده اند و طبیعتاً کسانی که به دنبال خرید کشمش ارگانیک هستند خوردن آن توصیه نمی گردد.

 

اما به عنوان مثال در مویزها که می توان به مویز ازبک اشاره نمود حالتی داریم که سایز آن به ۱۶ میلی متر هم می‌رسد و به صورت طبیعی هم این اتفاق می افتد به صورتی که هر چه سایز این نوع مویز درشت تر باشد قیمت و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

نرخ کشمش درشت

خرید انواع کشمش با نرخ خوب

در متن آورده شده است که نرخ خوب و نگفتیم نرخ ارزان تر از بازار، چون خوب بودن به معنای منطقی و معقول بودن است و این اطمینان را به شما می دهیم که با توجه به کیفیت ارائه شده نرخ تمامی محصولات در این مرکز که خود، کارخانه دار انواع کشمش و مویز می باشد خوب و منطقی خواهد بود.

 

به عنوان مثال نمونه کشمشی در این مجموعه موجود است با عنوان کشمش آفتاب خشک فله ای که به صورت سنتی تمیز شده تا جایی که فقط دم به گوشت کشمش چسبیده است نرخ این محصول در حال حاضر یعنی در اسفند ۹۹ معادل ۲۱ هزار تومان می باشد. گاهی اوقات مشتری با ما تماس می گیرد و می گوید ما این بار را ۱۹ هزار تومان هم قیمت داریم که در جواب آنها نیز گفته می‌شود که اگر در میان باری که به شما داده می شود غوره و کشمش خرمایی مخلوط گردد (به صورتی که اصلا متوجه نشوید) از قیمت محصول کسر شده به صورتی که همان محصول را با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان می توانیم تقدیمتان کنیم.

 

شما برای خرید هر محصول چه کشمش کیسه ای باشد و چه کشمش کارتونی و یا شیره کشمش از آن جایی که شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده شما می توانید با ارتباط گرفتن با ایشان استعلام قیمت به روز، دریافت فیلم و عکس خود بار، اطلاعات ارسال، ثبت سفارش و یا پیگیری سفارشات خود را از طریق ایشان داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما