فروش ارزان ترین ضایعات کشمش ایران

فروش کشمش ضایعات که به آن سرکه ای نیز می گویند با ارزان ترین قیمت در بازار ایران در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال خرید بدون واسطه هستند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

ضایعات کشمش ارزان

ضایعات کشمش یا کشمش سرکه ای

در بازار ایران در کنار کشمش های درجه یک که با نام های آفتابی، تیزابی، سبز و زرد می شنویم نوع دیگری از این محصولات نیز خرید و فروش می شوند که به آن ضایعات کشمش یا کشمش پشت لیزری هم می گویند.

این محصولات ممکن است هسته دار باشند و یا بی هسته، آفتابی باشند و یا تیزابی و یا حتی کشمش طلایی. و به صورت کلی ممکن است مخلوط تمام مواردی باشند که در جمله قبل آورده شد.

این محصولات هم به صورت کیسه ای بسته بندی و ارسال می گردد و هم به صورت کارتونی.
طبیعتا وقتی بار به صورت کارتونی باشد مشتری باید هزینه کارتون نیز بدهد که چیزی در حدود ۵۰۰۰ تومان می باشد.

اما ممکن است محصول ضایعاتی به گونه دیگری نیز موجود باشد:

ممکن است این محصول با دم و شاخه بوده که در این مواقع کشمش اصلا تمیز نشده و خاک نیز به آن چسبیده است. در این مواقع حتما کشمش آفتاب خشک خواهد بود و دیگری مخلوطی از سایر محصولات نیست.

فروش ضایعات کشمش

قیمت فروش کشمش کارتونی کارخانه در ۹۹/۳/۳۰

ابتدا لازم به ذکر است که ذکر کنیم که مجموعه تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین قرار دارد و مشتریان می توانند علاوه بر سفارش اینترنتی کالا، نسبت به خرید حضوری کشمش نیز اقدام نمایند.

  • کشمش ضایعات     هر کارتون ۱۲۵۰۰۰ تومان
    (اگر با کیسه و گونی بخواهید کیلویی ۱۳۵۰۰ تومان برایتان در نظر گرفته خواهد شد.)
  • کشمش پلویی آفتابی    هر کارتون ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش تیزابی     هر کارتون ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش خرمایی     هر کارتون ۱۷۰۰۰۰ تومان
در تاکستان از کارتون های ۹ کیلویی استفاده می کنند که نیم کیلو وزن کارتون و مابقی وزن کشمش می باشد، اما در ملایر از کارتون های ۸۰۰ گرمی استفاده می شود که در نتیجه ۸٫۲ کیلو کشمش خواهد بود.

کیفیت محصول ضایعات این مرکز به واقع درجه ۳ نیست و کیفیتی بین درجه ۲ و ۳ دارد.
حداقل ارسال ۱۰ کارتون و یا ۹۰ کیلو با کیسه می باشد که مشتریان می توانند حتی با مراجعه حضوری به کارخانه ابتدا بار را بررسی نمایند و سپس اقدام به خرید داشته باشند.

درصد قند کشمش تاکستان بیشترین میزان را در ایران دارد و به همین جهت هر محصول خروجی از کارخانه آن نیز با شیرینی بالا به دست مشتری خود خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما