خرید کشمش و مویز آفتابی درشت

خرید کشمش و مویز آفتابی درشت در دو نوع هسته دار و بی هسته در کارخانه کشمش آراد امکان پذیر است و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت فله ای و کیسه ای و نیز بسته بندی شده کارتونی را دارند می توانند از محصولات تاکستان نیاز خود را تامین نمایند.

خرید مویز آفتابی

کشمش و مویز آفتابی درشت

اگر قرار باشد که مصرف کننده بین کشمش آفتابی و یا تیزابی یکی را انتخاب کند محصول آفتابی را بر می‌گزیند چون به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می‌شود و همین امر در مورد مویز نیز صدق می‌کند از طرفی مردم کشورمان بیشتر مایلند از مویز و کشمش درشت استفاده کنند و وقتی تماس با مدیر فروش مجموعه گرفته می شود یکی از سوالات اصلی آنها این است که آیا محصولتان درشت است یا ریز.

 

محصولات تاکستان در دو سایز ریز و درشت موجود است. اما در بین مویز ها به این صورت است که هر دو سایز تولید می گردد و شاید بیشترین حساسیتی که در بین سایز مویز موجود است بین محصولات وارداتی ازبک و افغان صدق می‌کند که اصطلاحا به آنها مویز بند انگشتی گفته می شود.

 

در بین کشمشها جالب آنکه محصولات ریز در بسته بندی شده کارتونی بیشتر فروش دارد و در بین فله ای و کیسه ای ها که همراه دم بوده و فرآوری نمی گردد هر چقدر محصول درشت تر باشد فروش آن بیشتر خواهد بود.

خرید کشمش درشت

شیوه خرید انواع کشمش و مویز

اول باید مشخص کنید که محصول را برای چه کاری می خواهید برای صادرات یا فروش در بازار داخلی و یا حتی مصرف شخصی چون هر کدام از موارد بالا محصول خاص خود را می‌طلبد آنهم با بسته بندی مخصوص خود.

 

وقتی که شما مستقیما از کارخانه خرید می کنید علاوه بر اینکه خیالتان از قیمت داده شده راحت است لذا می توانید درخواست هر نوع بسته بندی با وزن های متفاوت و کیفیت متفاوت محصول نیز طلب کنید.

 

لازم به ذکر است این مجموعه امکان صادرات مویز را ندارد فقط برای فروش در بازار داخلی و یا مصرف شخصی امکان آن وجود دارد. اما برای کشمش قضیه کمی متفاوت است چون فعالیت اصلی این مجموعه صادرات کشمش است.

 

به علت سهولت کار شما مشتری عزیز شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار داده ایم تا با ارتباط گرفتن با ایشان علاوه بر استعلام قیمت به روز، نسبت به خرید انواع این محصولات با هر نوع بسته بندی مدنظرتان اقدام نمایید. روال خرید هم که کاملا مشخص است یا حضوری درب کارخانه و یا ارسال با وانت و یا باربری به هر نقطه ای از ایران که باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما