کارخانه تولید و بسته بندی کشمش صادراتی

مجموعه کشمش آراد کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش صادراتی طلایی، تیزابی و سبز را در تاکستان استان قزوین در اختیار داشته و مشتریان بار صادرات می توانند نیازشان را از تولید به مصرف تامین نمایند.

کارخانه تولید کشمش

انواع کشمش صادراتی بسته بندی شده

کشمش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات صادراتی در میان انواع خشکبار در کشورمان محسوب می‌شود که دردسرهایی بابت ترانزیت کالا و حمل آن وجود ندارد از طرفی شناخت محصول نیز به راحتی انجام می شود و می توان فرق بین بار با کیفیت و بی کیفیت را در نگاه هم متوجه شد.

 

ایران به نوعی تمام کشمش های صادراتی را تولید می کند که مهمترین آن در دنیا عبارتند از موارد زیر:

  1. کشمش کالیفرنیا که به آن در ایران طلایی یا زرد پلویی گفته می شود.
  2. کشمش تیزابی یا همان سلطانی
  3. کشمش زرد و سبز دراز و قلمی

 

این مجموعه یعنی مجموعه کشمش آراد که علاوه بر تولید و بسته بندی کشمش، کار صادرات این محصولات را نیز انجام می دهد تمام محصولات بالا را می‌تواند فرآوری و بسته‌بندی کنید اما به صورت تخصصی روی محصول طلایی و تیزابی فعالیت می‌کند و اگر مشتری سفارش سفارش کشمش سبز را بدهد این امکان را داریم که این بار که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است را نیز برای مشتری آماده کنیم.

تولید کشمش صادراتی

تولید کشمش در کارخانه با کیفیت درجه یک

در کنار تولیداتی که در بالا به آن اشاره شد این مرکز کشمش پلویی آفتابی که برای فروش در بازار داخل بسیار کاربرد دارد، کشمش سرکه ای، انواع کشمش فله که با دم و شاخه بوده و در کیسه عرضه می شود، انواع مویز به صورت کارتون شده و فله ای نیز عرضه می کند، از طرفی مویز های وارداتی را نیز در اختیار دارد مانند مویز افغان و مویز ازبک که در کشورمان بسیار پرفروش هستند.

 

نوع بسته بندی کارخانه به صورت کارتونی بوده و برای صادرات از کارتون ۵ لایه و برای بازار داخل از کارتون ۳ لایه استفاده می شود. این محصولات عموماً در وزن های ۹ و ۱۰ کیلویی نیز بسته بندی می گردند و از طرفی برای برخی از مشتریان که نیاز به کارتون ۵ کیلویی دارند این کار را نیز می‌توانیم انجام دهیم.

 

عمر تولید این مجموعه به چهار سال می رسد و دستگاه های خط تولید همگی در بهترین وضعیت خود قرار دارند. خیلی از کارخانه‌ها به تاجر و خریدار اجازه بازدید حضوری از خط تولید را نمیدهند اما از همین جا به شما اعلام خواهیم کرد که این مجموعه به هر خریدار با حجم بالا این امکان را می دهد که به راحتی و در طول پروسه تولید و فرآوری کشمش در خط تولید حضور فیزیکی داشته و همه چیز را از نزدیک ببیند این بهترین سوپاپ اطمینان بابت کیفیت محصولات برای مشتریان مجموعه کشمش آراد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما