عرضه کشمش فخری هسته دار پاک شده مراغه

عرضه کشمش فخری هسته دار پاک شده از تولیدات مراغه استان آذربایجان در این مرکز از تولید به مصرف به دست می رسد. این نوع کشمش که به آن مویز نیز می گویند به صورت فله و کیسه ای و نیز کارتون شده به فروش می رسد.

عرضه کشمش پاک شده

مویز یا کشمش فخری هسته دار در بازار ایران

یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران مویز یا کشمش فخری می باشد این محصول به صورت هسته دار یا دانه دار بوده که در دو حالت کیسه و فله ای و نیز کارتونی که تمیز و پاک شده نیز هست عرضه می گردد. تقریباً در تمام مناطق تولیدی کشمش این محصول را نیز تولید می کنند.

 

مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی نیز یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول است. در کشورمان کشمش یا مویز فخری مراغه بسیار شناخته شده میباشد. سایز این محصولات ممکن است هم کوچک و هم بزرگ باشد اما از طعم بسیار شیرین و دلنشینی برخوردار است.

 

به غیر از مراغه مناطق مهم دیگر تولید کننده همانند تاکستان، ملایر و بوانات نیز این محصول را در مقیاس بالا تولید میکنند. به صورت کلی درصد زیادی از محصول فخری به صورت فله ای و در کیسه به فروش می رود به این صورت که دم به گوشت کشمش چسبیده و همراه شاخه می باشد و نیز ممکن است خاک و گل نیز چسبیده باشد. البته مشتریان با پرداخت مبلغی می توانند از مراکز تولیدی، بار را به صورت سرند و پاک شده دستی و سنتی تحویل بگیرند.

کشمش فخری هسته دار

عرضه مویز و کشمش از تولید به مصرف

مجموعه تولیدی کشمش آراد کارخانه تولید و بسته بندی در تاکستان استان قزوین دارد و محصولات خود را در قالب بسته‌بندی شده های کارتونی و نیز که کیسه ای در سراسر ایران و یا برای صادرات به فروش می‌رساند، اما گاهی ممکن است مشتری محصولات دیگری به غیر از تولیدات تاکستان را بخواهد مانند کشمش سبز از تولیدات کاشمر یا کشمش انگوری طلایی از تولیدات ملکان و یا همین کشمش فخری از تولیدات مراغه.

در این صورت بار به صورت فله از این مناطق خریداری شده و در کارخانه، شستشو و فرآوری و نیز در بسته بندی کارتونی پر می‌شود.

 

پس نوع عرضه این مرکز به صورت تولید به مصرف است و مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانند محصولات را خریداری نمایند لازم به ذکر است که این مجموعه کیفیت را فدای قیمت نخواهد کرد یعنی اگر قیمت کشمش که از باغدار خریداری می‌شود بالا رفت متعاقباً کشمش کارتونی نیز گران خواهد شد ولی برخی از عرضه کنندگان هستند که با دست بردن در کیفیت این محصولات قیمت را همچنان ثابت نگه میدارند که این مرکز قطعاً چنین کاری نخواهد کرد.

 

برای اینکه مشتری اطلاعات بیشتری در مورد انواع این محصولات و نیز شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در تمام صفحات و نیز صفحه اصلی سایت قرار داده ایم که می توانید مستقیماً با ایشان صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما