تولید انواع کشمش تاکستان با برند کشمش آراد

تولید انواع کشمش تاکستان با برند کشمش آراد در این مجموعه در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک آماده و بسته‌ بندی شده و برای مشتریان از سراسر ایران ارسال می‌ گردد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تولید انواع کشمش تاکستان قزوین

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و در ادامه آن کشمش در کشورمان می‌ باشد و کارخانه‌ های بسیاری در این شهر و شهرهای اطراف آن نظیر شال و نرجه کار بوجاری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می‌ دهند.

باید بدانید که کار خشک کردن کشمش و تبدیل انگور به کشمش را باغدار و کشاورز انجام می‌دهد در صورتی که در خیلی از کشورهای پیشرفته این کار با دستگاه سولار انجام می‌ شود و خشک کردن انگور به کشمش از این طریق باعث می‌ گردد میزان ضایعات کمتری کشمش داشته و عیار آن هم بالاتر رود. تعدادی از این دستگاه هم در کشورمان موجود است اما چون قیمت آن بالاست خیلی از باغداران و کشاورزان امکان تهیه آن را ندارند از طرفی چون بازار به مانند گذشته داغ نیست کارخانه‌ها هم شرایط تجهیز کردن خط تولید خود را به این محصول نداشته و ای کاش شرایط بازار مناسب تر بود تا صرفه اقتصادی داشت به گونه ای که در همین مجموعه هم قطعا این کار صورت می‌گرفت چون طبیعتا به چند نیروی کاری اضافه بر سازمان هم نیاز است تا انگور را گرفته و با این دستگاه‌ها تبدیل به کشمش کنند.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کسانی که در زمینه این محصول کار می‌ کنند به خوبی می‌دانند که کشمش تاکستان از نظر عیار بالاترین نوع کشمش تولیدشده در ایران است اما در زمینه تولید انواع کشمش پلویی، محصولاتی که در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای و سرخ موجود می‌ شوند و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارند و هم جهت صادرات از آنها بهره می‌گیرند. نوع زمین این منطقه از ایران باعث می‌گردد انگورهای باکیفیتی تولید شود و درصد قند بالای آن مشتریان خاص خود را دارد، از طرفی حساسیت باغداران و کشاورزان و هم کارخانه‌ داران این منطقه باعث تولید محصولی با کیفیت‌ تر و مرغوب‌ تر از سایر تولیدات مناطق دیگر کشورمان می‌ باشد.

تولید انواع کشمش تاکستان قزوین

تولید کشمش با برند کشمش آراد

این مجموعه برندهای مختلفی در اختیار دارد که برخی از آنها برای صادرات و برخی دیگر برای فروش در بازار داخلی کاربرد دارند ولی به صورت کلی کارتون‌های این مجموعه برای صادرات به صورت ۵ یا ۱۰ کیلویی خالص هستند و برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون که با هم ۹ کیلو محاسبه می‌ شوند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

یکی از برندهای این مجموعه کشمش آراد می‌ باشد که هم برای بازار صادراتی از آن بهره می‌ گیرند و هم جهت فروش در بازار داخل، جنس کارتون ۵ لایه باکیفیتی است که هیچ نگرانی از این بابت نباید داشته باشید که احیاناً در زمان بارگیری و یا انبار کردن متلاشی شود و بر روی بسته‌بندی‌ها هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا شمای مشتری نگرانی از این بابت نداشته باشید که خریدارتان بتواند ما را پیدا کند.

در واقع ما فقط در کارخانه، کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش انگوری تولید نمی‌ کنیم بلکه کیفیت‌های متفاوتی از محصولات اشاره شده را جلوی مشتری قرار خواهیم داد که گاهی دو کیفیت و گاهی سه کیفیت متفاوت خواهد بود. خیلی راحت بگوییم اگر شما واقعاً خریدار باشید قطعا یکی از این نوع کشمش‌ ها را خریداری خواهید کرد چون قیمتی که در این مجموعه به مشتریان تقدیم می‌ گردد بسیار رقابتی بوده و به جرأت می‌ توانیم بگوییم نظیرش را در تاکستان و هیچ شهر دیگری پیدا نخواهید کرد.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اگر هم جنس ضعیف و کم کیفیت بخواهید که حتی درون آن از غوره پر شده باشد اکثر تولیدات ملایر بسیار به کارتان خواهد آمد به گونه‌ای که حتی کشمش تیزابی که در این مجموعه در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک در قیمت‌های ۷۰۰ تومان و ۶۵۰ تومان به مشتری تقدیم می‌ گردد برخی از کارخانه‌های ملایر حتی کارتونی ۵۰۰ هزار تومان به مشتری کشمش می‌دهند که واقعاً جای تعجب دارد آیا نصف کارتون را با غوره پر کرده اند؟ غوره‌ای که ترش است و به خوبی می‌توان تفاوت آن را با کشمش شیرین حس کرد.

محصول پلویی آفتابی سوپر مجموعه کشمش آراد ⇓

تولید کشمش با برند کشمش آراد

فروش درب کارخانه انواع کشمش

ویژگی منحصر به فردی که در این مجموعه و این سایت برای مشتریان از سراسر کشورمان که بار را ممکن است هم برای صادرات بخواهند و هم برای فروش در بازار داخلی این است که شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با یک کارخانه وارد معامله خواهید شد برعکس خیلی از  اشخاصی که در فضای مجازی یا اینستاگرام فعالیت دارند و در حقیقت واسطه هستند که برخی از آنها حتی از همین مجموعه نیاز خود را تامین می‌ کنند.

اگر قصد خرید شما جزئی و با تعداد میزان پایین است، خرید از این مجموعه‌ها برایتان می‌تواند به صرفه باشد اما اگر حجیم و با میزان بالایی خرید می‌کنید قطعاً باید با کارخانه وارد معامله شوید چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل که یکی از همین مجموعه‌ها مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین می باشد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

ویژگی بعدی قیمت رقابتی با توجه به کیفیت تولیدات این مجموعه می باشد، به جرات می‌توانیم بگوییم مناسب‌ ترین قیمت با توجه به کیفیت را در کشورمان در اختیار داریم و برای ثابت کردن آن هم می‌توانید هر نمونه جنسی که داشته باشید را با خودتان به این کارخانه بیاورید نرخی که به شما داده می‌شود قطعاً پایین‌ تر از نرخ داده شده به شما در هر کارخانه دیگر خواهد بود. البته صحبت اینجا تولیدات تاکستان است وگرنه تولیدات سایر مناطق نظیر ملایر یا قوچان و غیره که اصلاً قابل قیاس با تولیدات تاکستان نیستند.

شما می‌توانید هم به صورت حضوری و با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه خرید خود را انجام دهید و هم به صورت غیرحضوری که با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بار برایتان در هر نقطه‌ای از ایران که هستید ارسال خواهد شد و زمانی که بار را دریافت کردید و به صورت رندم کیفیت کشمش درون کارتون را بررسی نمودید و تایید کردید بار تخلیه شده و شما تسویه خواهید نمود. این تسویه ممکن است هم به صورت نقدی باشد و هم به صورت چکی که کار کردن به صورت چکی هم شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد و شما اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

محصول تیزابی سوپر مجموعه تولیدی کشمش آراد ⇓

فروش درب کارخانه انواع کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما