فروش کشمش پلویی سیاه با بهترین کیفیت

فروش کشمش پلویی سیاه یا قرمز یا سرخ با بهترین کیفیت در این مرکز که خود، کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را در کارتون های ۹ کیلویی دارند می توانند آنها را در این سایت تامین نمایند.

فروش کشمش سیاه

کشمش پلویی سیاه در ایران

کشمش پلویی سیاه که به آن قرمز و سرخ نیز گفته می شود در بازار کشورمان در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی و ارسال می گردد و این محصول بسیار پرفروش در بازار ایران از کشمش آفتابی در کارخانه پس از فرآوری و شستشو به دست می آید.

 

بهترین تولید کننده این نوع کشمش منطقه تاکستان استان قزوین می باشد چون علاوه بر اینکه شیرینی محصول این منطقه در ایران بی‌نظیر است بلکه دارای ظاهر و رنگ بسیار خوبی هم می باشد، برخلاف کشمش پلویی ملایر که هم میزان قند پایین تری دارد و هم ظاهری ضعیف تر.

 

در اردیبهشت ۱۴۰۰ در این مرکز قیمت هر کارتون کشمش پلویی را ۲۱۰ هزار تومان درب کارخانه برای مراکز پخش می زنند، جالب آنکه برخی ها وقتی تماس می گیرند می گویند ما از ملایر هر کارتونی ۲۰ هزار تومان قیمت کمتر هم داریم. لازم به ذکر است علاوه بر اینکه این مرکز قیمت محصولات با کیفیت آن از سایر کارخانه‌های همجوار در تاکستان پایین تر است ولی باید این مورد را عنوان کنیم که مشتری عزیز هر چقدر پول بدهید همانقدر آش خواهید خورد.

 

اگر به دنبال خرید بار کیفیت پایین و ارزان هستید محصولات ملایر به شما توصیه می شود در غیر اینصورت چاره ای جز خرید کشمش تاکستان (پلویی و تیزابی) نخواهید داشت.

کشمش پلویی سیاه

فروش کشمش پلویی با کیفیت عالی

این ادعا را داریم که کشمش پلویی که در این مرکز تولید می شود بهترین کیفیت ممکن محصول پلویی در ایران است و همانطور که در بالا اشاره شد کارخانه های همجوار که بسیار معروف و شناخته شده هم هستند همین محصول را هر کارتونی حدود ۱۰ هزار تومان گرانتر برای مشتری نرخ می دهند.

 

فراوانی بار آفتابی در تاکستان باعث شده که دستمان برای خرید بار باکیفیت از باغدار و کشاورز باز باشد چون همانطور که می دانید یک کارخانه کشمش صفر تا صد تولید کشمش را انجام نمی‌دهد بلکه تبدیل انگور به کشمش را باغدار انجام داده و فرآوری کشمش یعنی تمیزکاری، شستشو و بسته بندی را کارخانه انجام خواهد داد.

 

این اطمینان را داشته باشید همانطور که در ملایر بهترین کیفیت کشمش پلویی در حال حاضر ۱۹۰۰۰۰ تومان است ما حتی می‌توانیم همان بار را با کارتونی ۵۰۰۰ تومان ارزان‌تر هم به شما قیمت دهیم.

 

پس این نکته مهم را هرگز از ذهن خود خارج نکنید و آن اینکه تولید بار کیفیت پایین و ارزان برای هیچ کارخانه ای کار سختی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما