آدرس کارخانه کشمش تاکستان

برای اینکه از آدرس کارخانه کشمش تاکستان و یا بهتر است بگوییم یکی از بهترین آنها مطلع شوید می‌ توانید با مدیر فروش این مجموعه که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده ارتباط گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت بار ثبت سفارش کنید.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش تاکستان قزوین

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده انگور و کشمش در کشورمان شهر تاکستان از توابع استان قزوین است که این منطقه در کنار شهرهای اطراف آن نظیر شال، نرجه و اسفرورین در زمینه تولید، بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش بی دانه و دانه‌ دار فعالیت می‌ کند. تخصص و تبحر تولیدات این منطقه از کشورمان تولید کشمش‌ های آفتابی به صورت دانه‌ دار و بدون دانه، کشمش تیزابی یا سلطانی بدون گوگرد یا گوگردی و کشمش انگوری طلایی می‌ باشد که در کنار ملایر استان همدان بیش از نیمی از تولیدات کشمش ایران مربوط به دو منطقه اشاره شده می‌ باشد.

کشمش تاکستان قزوین از نظر مرغوبیت و خوش طعم بودن آن در کشورمان سرآمد است و مشتری چه بار را برای بازار داخل بخواهد و چه امر صادرات می‌ داند که جنس مرغوب و باکیفیت آن را فقط می‌ تواند در تاکستان قزوین پیدا کند هرچند تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم در زمینه تولید کشمش انگوری طلایی باکیفیت ظاهر می‌ شود و خروجی این محصول در کارخانه که به آن کشمش پلویی زرد می‌ گویند در منطقه اشاره شده و تاکستان کیفیت اول ایران به شمار می‌ روند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که بدانید تولیدات این منطقه از کشورمان و ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، شهر زنجان استان زنجان و خنداب و اراک استان مرکزی بر پایه انواع کشمش پلویی استوار است، محصولات گرد و بیضی شکل. ولی اگر چه کشمش و چه مویز را به صورت کشیده و قلمی بخواهید این محصولات مربوط به مناطقی نظیر بوانات و دشمن زیاری استان فارس و کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌ باشد محصولاتی که بیشتر برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرند تا موارد صادراتی.

محصول پلویی زرد که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کشمش تاکستان قزوین

کارخانه های کشمش در تاکستان قزوین

در حدود ۳۰ کارخانه کشمش در شهر تاکستان استان قزوین واقع است که بوجاری و فرآوری محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شده را انجام می‌ دهند، محصولاتی که به ترتیب کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی یا سلطانی، کشمش خرمایی و در انتها کشمش پلویی زرد خواهد شد که همگی بدون هسته می‌ باشند که البته روال بسته‌ بندی همه آنها به صورت کارتونی است که برای بازار داخل از کارتون ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون استفاده می‌ شود یعنی نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش و برای بازار صادراتی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص.

به صورت کلی علاوه بر اینکه محصول فله‌ ای در این شهر کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات سایر مناطق کشورمان دارد بلکه کارخانه‌ های کشمش هم در ایران حساسیت بیشتری روی برند خود دارند و با کیفیت بالاتری در خط تولید کارخانه، کشمش تولید می‌ کنند. البته این به این معنا نیست که تمامی کارخانه‌ در این شهر جنس سطح بالا تولید می‌ کنند خیر، ما مجموعه‌ ای می‌ شناسیم که برای تولید کشمش پلویی آفتابی ۵۰ درصد ماده اولیه آن یعنی کشمش آفتابی یا آفتاب خشک فله‌ ای که از باغدار و کشاورز تامین می‌ شود را از ابهر استان زنجان که کیفیت تولیدات آنها متوسط رو به پایین است استفاده می‌ کند و در میان محصولات خود مخلوط و با نام کشمش تاکستان در بازار عرضه می‌ کند، غافل از اینکه مشتری این را به خوبی می‌ داند و می‌ فهمد که البته درصد کمی در کشورمان هستند که جنس فقط ارزان قیمت می‌ خواهند و به دنبال کیفیت بالا نیستند.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید در این منطقه از ایران تحت هیچ عنوانی کشمش قلمی تولید نمی‌ شود، کشمش‌ های کشیده‌ ای که پرفروش و پرتیراژ‌ترین آن کشمش سبز و زرد قلمی است که هم برای بازار داخل بسیار فروش آن انجام می‌ گیرد و هم صادرات و محصول اشاره شده مربوط به استان خراسان رضوی است، هرچند زمانی که بازار داغ بود و مشتریان بسیاری برای خرید کشمش ایران وارد کشور می شدند (منظور قبل از سال ۹۷ می باشد) حتی در این مجموعه هم محصولات اشاره شده به صورت فله‌ ای از باغداران کاشمر و خلیل آباد خریداری و در این کارخانه یا کارخانه‌ های دیگر کارهای بوجاری روی آن انجام می‌ گرفت و برای مشتری صادراتی که به عنوان مثال ۴۰ تن کشمش تیزابی فروش می‌رفت در کنار آن ۵ تن هم کشمش سبز میکس کرده و ارسال آن انجام میشد اما در حال حاضر به علت شرایط بد صادراتی کشمش، این امر دیگر مهیا نیست حداقل تا اطلاع ثانوی.

محصول سبز قلمی یا کشیده ⇓

کارخانه های کشمش در تاکستان قزوین

آدرس کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است و این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در این شهر می باشد و شما می‌ توانید در این مجموعه به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید امکانی که تقریباً در هیچ کدام از سایت‌ هایی که در حال فعالیت هستند برایتان مهیا نیست چون همه آنها دلال و واسطه هستند و هیچ کدامشان کارخانه کشمش نیست. در این مجموعه اصرار بر این است که شما به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید حتی الامکان برای پارت اول در این صورت خیالتان از بابت اینکه بخواهید ثبت سفارش کنید راحت خواهد شد که با یک مجموعه تولیدی کار می‌ کنید.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

باید بدانید که برای بازار داخل کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی سلطانی و کشمش خرمایی آن هم در دو الی سه کیفیت مختلف قابل تامین و عرضه است از طرفی کشمش پشت لیزری آفتابی، کشمش پشت لیزری خرمایی و شیره کشمش و در انتها مویز و کشمش فله‌ ای آفتاب خشک که برای مصارف آبگیری بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد قابلیت تامین و فروش دارد. اما برای صادرات، کشمش پلویی زرد، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی آن هم در دو الی سه کیفیت مختلف جلوی مشتری قرار داده می‌ شود تا ایشان باشد که انتخاب کند کدام محصول به کارش خواهد آمد و نکته انتهایی این را در نظر داشته باشید که اگر حجم خریدتان چه برای بازار داخل و چه امر صادرات بالا باشد می‌ توانیم به گونه‌ ای برایتان برنامه‌ ریزی کنیم که کشمش‌ ها درون کارتون خودتان که راه‌ های ارتباطی شما بر روی آن درج گردیده پر شود و این یک مزیت ویژه برای مشتریان حجم بالا در این مجموعه محسوب می‌ شود.

محصول پلویی آفتابی ⇓

آدرس کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما