کشمش آفتابی ارزان قیمت با شهد بالا

کشمش آفتابی ارزان قیمت با شهد بالا را می توانید در مجموعه تولیدی کشمش آراد مستقیماً و بدون واسطه خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این مجموعه خود کارخانه کشمش دارد و برعکس عرضه کنندگانی که در سایت هایی نظیر باسلام، ترب و باسکول فعالیت دارند واسطه و دلال نیست.

تولید کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک یکی از محصولات تولیدشده در کشورمان می باشد که در حجم بالایی در ایران تولید می گردد و به علت سهولت تولید آن است که اکثر باغداران در سراسر کشور مایل به انجام این کار هستند.

روال کار بسیار ساده است و وقتی که انگور در شهریورماه چیده شد که ممکن است اول آن باشد، اواسط و یا اواخر آن، انگور را بر روی زمین باغ خود یا آسفالت پهن کرده تا شدت نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش کند.

تنها ریسکی که ممکن است در طی تولید این محصول پیش بیاید این است که در مدت زمان پهن شدن این انگور ممکن است باران بیاید و در صورتی که این اتفاق بیفتد ممکن است تمام زحمات کشاورز و باغدار به هدر رود.

تولید کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی با شهد بالا

مناطق زیادی در ایران هستند که کشمش آفتابی را تولید می کنند اما آیا همه آنها قند و شیرینی بالایی دارند؟ آیا ارزش خرید آن ها بالا است؟ آیا برای میزان پولی که پرداخت می کنیم خروجی مناسبی از آن دریافت می‌ کنید؟

پاسخ سوال خیر می باشد چرا که مناطق ایران بنا به جغرافیایی که دارد می‌تواند محصول آفتابی کم کیفیت و یا باکیفیت و شهد بالا تولید کند که در پایین دو نمونه مثال برای شما خواهیم زد:

  • محصول آفتابی که منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آنجا کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش دارد باکیفیت ترین نوع کشمش آفتابی را تولید می کند که میزان شهد بسیار بالایی دارد و این را همه مشتریانی که در این زمینه فعالیت می کنند به خوبی می دانند و علت آن هم بسیار ساده است، به این جهت که چون در اواخر شهریورماه انگور این منطقه چیده می شود به علت دیر سرد شدن این ناحیه از ایران، لذا انگور کاملاً قوام یافته و رسیده است و میزان شهدش کامل شده که آن را می چینند.
  • اما به عنوان مثال در منطقه ای نظیر ابهر استان زنجان و یا ملایر استان همدان چون در اوایل شهریور ماه انگور چیده می شود و چون زودتر سرما به این ناحیه می آید انگور اصطلاحا کال می باشد و کامل نرسیده است و وقتی که همان محصول تبدیل به کشمش می شود طبیعتاً نباید کیفیت بالایی داشته باشد که تفاوت قیمت دو محصول از دو ناحیه متفاوت نیز به همین جهت است.

کشمش آفتابی با شهد بالا

کشمش آفتابی ارزان قیمت

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم بی تعارف باید به این موضوع اشاره کنیم که چیزی به نام ارزان در هیچ موردی از انواع خشکبار و کشمش وجود ندارد و اگر ارزانی مشاهده کردید که خارج از عرف بازار بود بدانید که باری که تحویل گرفته اید کم کیفیت بوده و یا در میان آن غوره یا هر چیز دیگری به عنوان ضایعات مخلوط شده است.

اما در مجموعه تولیدی کشمش آراد چون خود، مجموعه تولیدی است و کارخانه کشمش دارد شما می توانید با توجه به کیفیت محصول نرخ بسیار مناسبی را خریداری کنید به همین جهت هم هست که از تمامی مشتریان درخواست می شود که اگر برای مدت زمان طولانی قصد همکاری دارند و یا قصد خرید حجم بالای انواع کشمش دارند یک بار به این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان بیایند تا همه چیز را از نزدیک ببیند.

این ادعا را داریم که با توجه به کیفیت محصول، مناسب ترین و شاید ارزان قیمت ترین انواع کشمش از جمله نمونه آفتابی را به صورت فله ای در کیسه و چه به صورت فرآوری شده در کارخانه که به آن کشمش پلویی می گویند در اختیار مشتریان از سراسر ایران قرار خواهیم داد.

کشمش آفتابی ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما