فروش کشمش زرد طلایی برای عربستان

اگر به دنبال خرید کشمش زرد طلایی برای صادرات به کشور عربستان هستید می توانید نیازتان را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی کشمش آراد که محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی به فروش می رساند تهیه کنید.

تولید کشمش زرد طلایی در ایران

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می شود و به خصوص برای صادرات از آن بسیار استفاده می کنند کشمش زرد طلایی نام دارد که این محصول به صورت بدون دانه و بدون هسته می باشد.

روال تولید آن به گونه ای است که وقتی که انگور را در شهریورماه چیدند آن را یا از بارگاه برای خشک کردن آویزان می کنند و یا بر روی زمین آن را پهن کرده تا به این صورت عمل خشک شدن آن انجام گیرد.

اما نکته بسیار مهم شرایط گوگرد زدن به این محصول است که باعث می گردد محصول یک منطقه باکیفیت و محصول منطقه دیگر بی کیفیت باشد که اگر از بارگاه عمل گوگرد زدن انجام شود قطعاً خروجی محصول بسیار باکیفیت و مرغوب خواهد شد در صورتی که اگر بر روی سبد یا توری این کار صورت گیرد خروجی کار مناسب از کار در نمی آید.

محصول باکیفیت بناب که در این مجموعه تولید و بسته بندی می شود. ⇓

تولید کشمش زرد طلایی در ایران

بهترین کشمش زرد طلایی در کشورمان

پیروی صحبتی که در بالا انجام شد منطقه بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین کشمش طلایی زرد را به روش بارگاهی آماده می کند، اما در شهری مانند ملایر استان همدان کشمش حاصل را درون سبد یا توری ریخته و سپس به آن گوگرد می زنند که طبیعتاً کیفیت خروجی این منطقه از ایران مناسب نمی باشد و برای کشورهایی که به دنبال خرید جنس ارزان هستند می‌تواند بسیار مناسب باشد که می توان به عراق اشاره کرد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و با وجود اینکه این شرکت از تولیدکنندگان کشمش زرد طلایی به صورت بارگاهی است اما چون کیفیت تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی بسیار بالا است بار را به صورت فله از این دو شهر خریداری و در خط تولید خود کارهای بوجاری را روی آن انجام می دهد تا خروجی کار بسیار مناسب باشد.

اما نکته مهمی که در حال حاضر که در اردیبهشت ۱۴۰۲ هستیم وجود دارد این است که شرایط قیمتی انواع کشمش چه برای صادرات و چه فروش در بازار داخل اصلا مناسب نیست و دلال ها تعیین کننده قیمت هستند در صورتی که هیچ گونه شناختی از بازار و شرایط آن ندارند.

به عنوان مثال قیمت کشمش زرد طلایی بناب در حال حاضر به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و جنس ملایر به کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان رسیده در صورتی که هیچ توجیه صادراتی با این قیمت برای محصول اشاره شده وجود ندارد.

محصول ملایر که کیفیت مناسبی ندارد. ⇓

بهترین کشمش زرد طلایی در کشورمان

فروش کشمش به عربستان

همانطور که مستحضر هستید در سال ۱۴۰۲طبق توافقاتی که با کشور عربستان صورت گرفته و مراودات پیش رو، چون این کشور یکی از واردکنندگان اصلی انواع کشمش تا قبل از مشکلاتی که چند سال پیش از طرف ایران  صورت گرفته بود، به شمار می رفت حال می توان حجم قابل توجهی از انواع کشمش علی‌ الخصوص کشمش زرد طلایی را به این کشور به فروش رساند.

کشور عربستان همیشه جنس اعلا و سوپر از ایران خریداری می کردند پس قطعاً از منطقه‌ای مانند ملایر خرید خود را انجام نخواهد داد و اگر جنس باکیفیت و مرغوب می خواهید در حال حاضر مجموعه تولیدی کشمش آراد می تواند شما را به بهترین شکل ممکن برای فروش انواع کشمش تامین نماید.

با توجه به نوسانات قیمت، شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا شما به صورت همیشگی و به روز بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و درخواست قیمت روز داشته باشید و برای اطمینان یافتن از کیفیت تولیدات این مجموعه امکان خرید حضوری و بازدید از خط تولید برای تمامی مشتریان محفوظ خواهد بود.

فروش کشمش به عربستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما