قیمت کشمش پلویی مراغه + پخش از کارخانه

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش پلویی مراغه هستید می توانید از مجموعه تولیدی کشمش آراد که پخش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خود را در سراسر کشورمان انجام می دهد، این کار را انجام دهید.

کشمش مراغه

شهر مراغه  از توابع استان آذربایجان شرقی می باشد که در زمینه تولید انواع انگور و کشمش فعالیت می کند و محصولات آن هم برای بازار داخل کاربرد دارد و هم جهت فروش در بازار صادراتی.

اما باید توجه شود که این شهر به عنوان یک وزنه در کشمش ایران شناخته نمی شود و میزان محدودی از نیاز بازار داخلی و صادراتی را برای کشورمان تامین می کند. تعداد کم کارخانه های موجود در این شهر موید این مطلب می باشد.

محصول پلویی زرد ⇓

کشمش مراغه

کشمش پلویی مراغه

ابتدا باید اشاره کنیم که کشمش پلویی چیست و سپس بپردازیم که این شهر چه تولیداتی دارد و چه نیازی می تواند از بازار کشمش ایران را تامین نماید؟

کشمش پلویی به صورت کلی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که به صورت بدون دانه و بدون هسته است و سایز آن در خط تولید کارخانه زیر ۱۰ میل سورت میشود می گویند که این محصول بر رنگ های زرد یا طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ دسته بندی می شود.

اما معروف ترین و مشهورترین محصول این منطقه همان محصول پلویی زرد یا طلایی مراغه می باشد که برای صادرات بسیار محصول مناسبی است و همسایگان این شهر مانند بناب و ملکان هم در زمینه تولید آن تبحر و تخصص دارند.

محصول پلویی قهوه ای تیره ⇓

کشمش پلویی مراغه

قیمت کشمش پلویی مراغه

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین قرار داشته و این شهر از تولیدکنندگان اصلی و حجم بالای انواع کشمش در کشورمان شناخته می شود بوده، اما برای مشتریان خود که به دنبال خرید کشمش پلویی زرد باکیفیت و بارگاهی هستند از شهر مراغه این محصول را به صورت فله ای خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای بوجاری را انجام می دهد.

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کیلو کشمش صادراتی پلویی زرد مراغه در بالاترین کیفیت ممکن، کیلویی ۹۲ هزار تومان فاکتور می‌شود که در بسته بندی های کارتونی ۵ و ۱۰ کیلویی خالص این کار صورت می گیرد.

محصول پلویی سرخ ⇓

قیمت کشمش پلویی مراغه

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

شما چه برای بازار داخل کار کنید و یا بازار صادراتی نیاز به یک مرکز تولیدی یا کارخانه کشمش دارید که بتواند انواع کشمش از جمله کشمش پلویی را با کیفیت بالا تولید کرده و بتواند نیاز شما را در طول سال تامین نماید.

یکی از این مراکز همین مجموعه است واقع در شهرک صنعتی خرمدشت در شهر تاکستان استان قزوین که تضمین بهترین قیمت در کنار بهترین کیفیت را به مشتری خود می دهد که اگر شما نمونه محصول از هر کارخانه دیگری همراهتان باشد و به این کارخانه بیایید پس از شنیدن قیمت نهایی کشمش متوجه تفاوت نرخ و قیمت رقابتی مجموعه تولیدی کشمش آراد خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما