فروش کشمش آفتابی بسته بندی با چه قیمتی در تاکستان انجام می شود؟

کشمش آفتابی بدون هسته و هسته دار یکی از بهترین محصولاتی است که در سطح کشورمان و استانهای تولیدکننده انواع انگور و کشمش در مقیاس زیادی تولید شده و فروش آن هم توسط کارخانه داران به صورت بسته بندی شده و فرآوری و نیز به صورت کیسه ای و فرآوری نشده انجام می گیرد که یکی از همین مراکز مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است.

کارخانه بسته بندی کشمش

کشمش آفتابی از آن دسته محصولاتی می باشد که هم فرآوری شده آن به فروش می رسد و هم فرآوری نشده که در واقع بار باغداری است که وقتی انگور را در شهریورماه بر روی زمین پهن کرده تا نور خورشید این محصول را تبدیل به کشمش کند تولید می گردد. منطقه تاکستان استان قزوین یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول اشاره شده بوده که درصد قند بالای آن باعث گردیده علاوه بر اینکه مرغوبیت بار بالاتر از تولیدات سایر مناطق است بلکه قیمت آن نیز کمی گران تر خواهد بود.

کارخانه های بسیاری در مناطق تولیدکننده انگور حضور دارند که وقتی که کشمش آماده شد آن را از باغداران می خرند و آن را بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی، روغن زنی، سورتینگ و در انتخاب بسته بندی روی آن انجام می گیرد که تمامی کارخانه های کشمش در ایران بسته بندی آنها به صورت کارتونی است و آن بسته بندی سلفونی که شما از این محصول در بازار می بینید مربوط به شرکتهای وابسته و واسطه‌ای نظیر برتر و گلستان است که آن را از این کارخانه‌ها خریداری کرده و در درون بسته بندی های شرکت خود که به صورت کلی ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی است می ریزند.

حال ممکن است شما محصول آفتابی را به صورت بسته بندی کارتونی نخواهید و ترجیح دهید آن را به همان صورت فله ای که طبیعی و ارگانیک است از باغدار خریداری کنید که در این مجموعه هم کارگرهای متخصص حضور دارند که با دست خود کشمش را پاک می کنند، کسانی که در زمینه کشمش فعالیت می کنند به خوبی می دانند که وقتی مشتری دنبال خرید کشمش آفتابی پکتین دار هست یعنی همان محصولی که باغداران آن را پاک می کنند و اصطلاحاً به آن آب، روغن پارافین، تیزاب، گوگرد و هیچ چیز دیگری نخورده است.

هر دو محصول اشاره شده را می توانید در این مجموعه پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی یا درب کارخانه یا درب انبار خود خریداری نمایید که ابتدا نیاز است استعلام قیمت به روز را انجام داده و سپس اقدام به خرید آن داشته باشید.

کارخانه بسته بندی کشمش

قیمت کشمش آفتابی ۱۴۰۱

قیمت انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی از مهر ۱۴۰۱ به بعد نسبت به فصل گذشته کمی افت داشته است به گونه‌ای که حتی این محصول به صورت بسته بندی شده کارتونی در فصل گذشته به قیمت ۶۴۰ هزار تومان هم رسیده بود اما الان که بخواهید قیمت آن را استعلام کنید در دو حالت بسته بندی کارتونی و کیسه ای باید استعلام آن را انجام دهید تا بتوانید اقدام به مقایسه آن با سایر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داشته باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش علی الخصوص آفتابی در ایران می باشد که به این شهر می توان مناطق شال، اسفرورین و نرجه را نیز اضافه کرد که روی هم رفته حدود یک ششم کشمش ایران مربوط به همین مناطق است و شاخص ترین تولیدات آن نیز یکی همین کشمش آفتابی است و دیگری کشمش تیزابی. به همین جهت مشتریان بسیاری به دنبال خرید محصولات تاکستان هستند و نیاز دارند قیمت آن را در سال ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ بدانند که در ادامه بتوانید خرید آن را انجام دهند.

البته نیاز است در اینجا این مورد نیز گفته شود که وقتی محصول آفتابی را به صورت کارتونی یا بسته بندی بخواهید آن را با نام کشمش پلویی می شناسند، محصول پلویی آفتابی که رنگ آن سرخ بوده و به صورت بدون هسته است و سایز آن توسط دستگاه سورتینگ لیزر در کارخانه زیر ۱۰ میل مرتب می شود و آن را در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران خریداری می کنید.

این ادعا در این مجموعه وجود دارد که قیمت های این مرکز به شدت در کشورمان رقابتی است و برای مشتریانی که به دنبال خرید جنس مرغوب با قیمتی مناسب تر هستند می‌توانند بسیار عالی باشد که توصیه می کنیم وقتی قیمت را از این مرکز دریافت کردید نمونه‌های آن را هم بگیرید و با تولیدات سایر کارخانه‌ها مقایسه کنید آن وقت متوجه این نرخ رقابتی خواهی بود وگرنه مابقی صحبت ها همش تبلیغ و تبلیغ است و تبلیغ.

در حال حاضر که در آبان ۱۴۰۱ هستیم و مشتری اگر کشمش آفتابی را به صورت فله ای که در بسته بندی کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی انجام می شود بخواهد محصولی که توسط دست کارگر تمیز می شود به صورت بدون هسته کیلویی ۴۷,۰۰۰ تومان فاکتور می گردد و اگر آن را به صورت فرآوری شده کارتونی که به آن پلویی می‌گویند بخواهد در کارتون ۹ کیلویی ۵۴۰,۰۰۰ تومان فاکتور می گردد آن هم درب کارخانه که طبیعتا هزینه‌های حمل به عهده خود شما خواهد بود.

آخرین مطلب این که این قیمت را اگر به عنوان مثال با قیمت کشمش صراف در تهران مقایسه کنید متوجه تفاوت قیمت ۲۰۰۰۰ تومانی در هر کارتون می شوید که این مجموعه حتی کیفیتی بالاتر از صراف تولید می کند اما قیمت آن حدود ۲۰ هزار تومان در هر کارتون ارزان تر است که اگر شما اقدام به دریافت نمونه داشته باشید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد و یعنی می توانید روی برند این مجموعه به خوبی فعالیت داشته باشید و از آن جایی که هیچ آدرس کارخانه و شماره تماسی بر روی کارتون ها وجود ندارد این می تواند برایتان بسیار عالی باشد چرا که خریدارتان نمی تواند شما را دور بزند.

قیمت کشمش آفتابی ۱۴۰۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما