خرید از کارخانه کشمش آراد در تاکستان به مدیریت مصطفی عینی

اگر قصد خرید کشمش تاکستان را دارید یکی از از بهترین تولیدکنندگان این منطقه از استان قزوین کارخانه کشمش آراد به مدیریت فروش مصطفی عینی می باشد که امکان خرید مستقیم از کارخانه را برای شما فراهم نموده است.

توضیحات جناب آقای مصطفی عینی در مورد یکی از محصولات پرفروش در بازار ایران به نام پلویی آفتابی: ⇓

 

کشمش تاکستان قزوین

یکی از مناطقی در ایران که در زمینه تولید انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد شهر تاکستان از توابع استان قزوین است و محصولات این منطقه هم جهت فروش در بازار داخلی بسیار کاربرد دارند و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می کنند.

محصولات پلویی که در چهار رنگ طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز در بازار ایران بسیار دیده اید که همگی آنها به اتفاق بدون هسته و بدون دانه بوده و در کارتون های ۸ و نیم کیلو خالص برای بازار داخلی و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش تاکستان قزوین

کشمش آراد یکی از کارخانه های کشمش تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از از حدود ۲۰ کارخانه کشمش این شهر می باشد که با ایجاد سایت های متعدد به زبان فارسی و انگلیسی کار بازاریابی محصولات خود را برعهده بیشتر فضای مجازی قرار داده است.

این مجموعه تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده و مدیر فروش آن جناب آقای مصطفی عینی در تمامی این سایت ها پاسخگوی مشتریان چه در داخل ایران و خارج از کشورمان هستند که علاوه بر فروش انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداختیم کشمش فله کیسه ای نیز در بازار کشورمان عرضه می کنند.

کشمش آراد یکی از کارخانه های کشمش تاکستان

خرید از کارخانه کشمش آراد

ویژگی مهم این مجموعه این است که معدود سایت اینترنتی ایران است که خود تولید کننده می باشد، چون به اتفاق تمامی سایت هایی که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند همگی واسطه می باشند و اگر شما در کسب و کارتان حرفه ای باشید به خوبی متوجه این مورد خواهید شد.

شما می توانید به صورت مستقیم از این مجموعه اقدام به خرید داشته باشید و با ارتباط گرفتن با شماره تماسهای قرار گرفته شده برای خرید حضوری درب کارخانه اقدام نمایید و اگر کیفیت تولیدی این مرکز را در کنار کیفیت تولیدی مراکز دیگر قرار دهید و قیمت ها را باهم مقایسه کنید متوجه می شوید که نرخ این مرکز رقابتی ترین قیمت حداقل شهر تاکستان می باشد.

خرید از کارخانه کشمش آراد

امکان خرید چکی از مجموعه کشمش آراد

این امکان به مشتری البته فقط برای بازار داخل داده می شود که خرید چکی داشته باشد البته پس از استعلام گرفتن شماره حساب ایشان و استعلام محلی از کسب و کار خریدار.

خرید چکی به مدت ۱۵ روز هیچ افزایش قیمتی را به دنبال نخواهد داشت اما این را بدانید که اگر ۲۰ درصد معامله را ابتدا به پردازید (به عنوان بیعانه) به ازای هر ماه خرید چکی و مدت چک، ده هزار تومان بر روی هر کارتون کشمش افزایش قیمت خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما