پخش کشمش طلایی در بازار ایران

فروش و پخش کشمش تیزابی و طلایی در بازار ایران از طریق این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده این محصولات در تاکستان استان قزوین می باشد ممکن شده است و عزیزانی که این نوع کشمش صادراتی را برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی می خواهند با واحد فروش در تماس باشند.

پخش کشمش طلایی

کشمش تیزابی و طلایی در ایران

دو محصول صادراتی که کشمش تیزابی برای فروش در بازار داخلی نیز استفاده می شود و از بهترین محصولات برای کشورهای وارد کننده کشمش محسوب می شود  که هر دوی آن نیز در ایران تولید می گردد.

 

از بهترین تولید کنندگان دو محصولی که در بالا اشاره شد کشور ایران محسوب شده و ترکیه و ازبکستان نیز که در همجواری کشورمان می باشند نیز محصول اشاره شده را تولید می‌کنند، البته در کنار مناطق اشاره شده باید به کشور آمریکا نیز اشاره کرد که بزرگترین تولید کننده انواع کشمش در دنیا می باشد.

 

در کشورهای پیشرفته کارخانه‌های کشمش علاوه بر فرآوری و بسته‌بندی محصولات کار تولید آن را با دستگاه‌ هایی نظیر مایکروفر، انگور را تبدیل به کشمش می کنند اما در ایران فقط قسمت دوم کار انجام می‌شود یعنی مراکز کشمش، از باغدار بار را با دم و شاخه و خاک خریداری و فرآوری و بسته‌بندی آن را انجام می‌دهد و جهت صادرات و یا فروش در بازار داخلی از آن استفاده می کنند.

 

در محصولات اشاره شده جهت ماندگاری بالا از مایع تیزآب برای خشک کردن استفاده میکنند و در انتها نیز به آن دود گوگرد می زنند تا رنگ خوشایندتری به خود بگیرد.

بازار کشمش طلایی

پخش کشمش طلایی مستقیم از کارخانه

از آنجایی که کشمش طلایی برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاهی عرضه کنندگان به کشمش تیزابی، طلایی نیز می گویند که این محصول در کارتون ۹ کیلویی که نیم کیلو از آن وزن کارتون است بسته بندی و عرضه می شود.

 

مجموعه کشمش آراد در تاکستان مرکز تولید و بسته ‌بندی کشمش دارد و این محصولات را از درب کارخانه قیمت داده و به دست مشتری می رساند، روال خرید حضوری را نیز به این علت قرار داده‌ایم تا عزیزان اطمینان کسب کنند مستقیم از کارخانه خرید می‌کنند و نه یک مرکز پخش.

 

حالا توضیحاتی راجع به کشمش تیزابی و کشمش طلایی در پایین می‌آوریم که هر عرضه کننده و فروشنده خشکباری باید آن را بداند:

****کشمش تیزابی بر دو نوع است یکی که به آن گوگرد می زنند که همانطور که در بالا عنوان شد به آن طلایی نیز می گویند و دیگری نیز گوگرد نمیزنند و به آن کشمش خرمایی می گویند.

****کشمش طلایی نیز بر دو نوع است یکی که گرد است و به آن پلویی می گویند و دیگری که قلمی است و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است و این محصول بر خلاف کشمش طلایی پلویی علاوه بر صادرات برای فروش در بازار داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما