پخش کشمش تیزابی عمده با نازلترین قیمت

پخش کشمش تیزابی پلویی و آفتابی به صورت عمده و جزئی با نازلترین قیمت ممکن در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات در تاکستان قزوین می باشد انجام می شود و مشتریان می توانند این محصولات را فرآوری و بسته بندی شده خریداری نمایند.

قیمت کشمش تیزابی

تولید بهترین کشمش تیزابی در ایران

اگر قرار باشد بهترین کیفیت کشمش تیزابی که در ایران به آن کشمش سلطانی نیز می‌گویند را بگوییم که برای کدام منطقه است قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین را نام ببرید که محصولات آن علاوه بر دارا بودن قند کافی و بالا به علت نوع گوگرد زنی باغدار و کارخانه های آن خوش رنگ تر از محصولات سایر مناطق نظیر قوچان، ملایر و یا بناب می باشد.

 

طبیعتاً وقتی کیفیت محصول بالاتر و محصول نهایی خوشرنگ تر باشد باید قیمت آن نیز بالاتر باشد. گاهی اوقات برخی از تاجران که با واحد فروش این مرکز ارتباط می گیرند قیمت را به آنها می‌گوییم می‌گویند که از این ارزانتر هم موجود است طبیعتاً درست می گویند اما باری با کیفیت پایینتر را خریداری خواهند کرد و قطعاً دو محصول با کیفیت یکسان با تفاوت قیمت ۱۰ درصدی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا یافت نخواهد شد.

 

در مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه سعی شده از باغدارانی که بار با کیفیت تولید می کنند بار خریداری شود بلکه شیوه های فرآوری این محصول در خط تولید نیز سعی شده با وسواس بیشتری صورت گیرد به این صورت که غوره گیر دستگاه تمام غوره ها را گرفته و با دو بار سورت کردن ‌کشمش، محصولی مرغوب‌ تر تولید خواهد شد.

 

به عنوان مثال در اواخر دی ماه ۱۳۹۹ بهترین کشمش تیزابی باکیفیت تاکستان را کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان برای صادرات در نظر می گیریم در صورتی که بهترین بار ملایر کیلویی ۲۵۰۰۰ تومان می باشد اما با تفاوت کیفیتی ۱۰% و هرکس در زمینه کشمش فعالیت می‌کند با دیدن دو محصول کاملاً به این موضوع پی خواهد برد.

پخش کشمش تیزابی

پخش مستقیم انواع کشمش از کارخانه

امروزه مراکز پخش، بنکداران و تاجران دوست دارند به صورت مستقیم از کارخانه کشمش خریداری کنند نه از دلال و واسطه، به همین جهت با ساخت چنین سایت هایی به مشتری این امکان را می‌دهیم که با ارتباط گرفتن مستقیم با مدیر فروش نسبت به خرید و ثبت سفارش انواع کشمش مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 

تقریبا تمام محصولات ایرانی در این مرکز فرآوری و بسته بندی می گردد به غیر از کشمش سبز و طلایی کاشمری که محصول تخصصی استان خراسان می باشد که البته برای مشتریان اختصاصی خود نیز مستقیماً از باغداران مناطق اشاره شده کشمش را به صورت فله خریداری و با همان قیمتی که کارخانه‌های کاشمر به مشتری قیمت می‌دهند نرخ‌گذاری خواهد شد.

 

این ادعا را داریم که نرخ محصولی که در این مجموعه یعنی کشمش آراد به مشتریان داده خواهد شد کف بازار کارخانه های تاکستان است و شما پایین تر از نرخ این مرکز و کیفیتی که دریافت می کنید محصولی پیدا نخواهید کرد. کاری به تولیدکننده‌های سایر مناطق نداریم همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد بار ملایر، قوچان و یا بناب قطعاً ارزان‌تر از کشمش تاکستان هستند اما با کیفیت پایین تر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما