خرید و فروش اینترنتی کشمش تحویل درب منزل

خرید و فروش اینترنتی و آنلاین انواع کشمش کارتونی و کیسه ای تحویل درب منزل از طریق این سایت امکان پذیر است و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با قیمت رقابتی هستند باید با واحد فروش مرکز تماس تلفنی بگیرند.

خرید اینترنتی کشمش

انواع کشمش قابل عرضه

این سایت در واقع مرکزی است برای آشنایی شما با انواع کشمش و اینکه طی معامله با هر کسی دچار ضرر یا زیان نشوید و اگر هم مایل باشید بتوانید خرید مستقیم و بدون واسطه از مجموعه کشمش آراد داشته باشید. این مجموعه در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و انواع محصولات خود را هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می دهد.

 

بسته بندی های این مرکز به صورت کارتونی است و یا به صورت کیسه‌ای که این دیگر بستگی به نیاز شما دارد که کدام مورد را در نظر داشته باشید. تمامی این محصولات از تاکستان ارسال می شود به غیر از مواردی خاص مانند مویز ازبک که از انبار کرمانشاه و مویز سیاه و قرمز ارگانیک از استان فارس و شهر شیراز ارسال می گردند.

 

اما اگر قرار باشد محصولاتی را که قابلیت عرضه دارند را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش تیزابی که مناسب صادرات و عرضه داخلی است.
  2. کشمش پلویی آفتابی که مناسب برای بازار داخل
  3. کشمش خرمایی هم صادرات و هم داخلی
  4. کشمش طلایی پلویی که مناسب برای صادرات است.
  5. شیره کشمش
  6. شیره انگور
  7. انواع کشمش فله‌ای آفتاب خشک و سایه خشک
  8. و ضایعات کشمش
  9. در کنار دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد.

فروش اینترنتی کشمش

خرید و فروش اینترنتی کشمش

شما در این مرکز این امکان را دارید که علاوه بر این که خرید حضوری کشمش را انجام دهید بلکه این سایت فروش اینترنتی کشمش نیز انجام می دهد و بار را در هر جایی از ایران که هستید برایتان ارسال خواهد نمود و تنها زمانی تحویل درب منزل می تواند بار را به شما تحویل دهد که با پست بارتان ارسال گردد.

 

اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید می توانید راهنمایی های لازم را از ایشان برای خرید و مشاوره در مورد هر نوع محصولی را دریافت نمایید، حال برای صادرات کشمش بخواهید تماس بگیرید یا برای فروش در بازار داخلی و یا حتی مصرف شخصی.

 

لازم به ذکر است که این سایت فروشگاه اینترنتی نیست بلکه شما پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه اقدام به خرید و یا ثبت سفارش خواهید نمود. خرید حضوری نیز برای اشخاصی است که در حجم بالا بار بخواهند و برای خریدهای خرد امکان این مورد را نداریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما