فروش کشمش تیزابی برای صادرات

کشمش تیزابی سلطانی به همراه کشمش طلایی زرد پلویی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان شناخته می شود و تاکستان قزوین و ملایر همدان بهترین تولیدکنندگان آن در ایران می باشند.

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی در ایران

تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور در کشورمان، کشمش نیز تولید می‌شود که در این بین بیشترین سهم تولید مربوط به کشمش تیزابی و کشمش آفتابی می باشد درصد زیادی از محصول آفتابی، برای بازار داخل کاربرد دارد و خرید و فروش می‌شود اما محصول تیزابی علاوه بر بازار داخلی برای صادرات بسیار مناسب است.

 

این کشمش همان محصول آفتابی هست با این اوصاف که ابتدا به مایع تیزاب آغشته می شود و سپس در آفتاب و مقابل نور خورشید پهن می شود تا پروسه خشک شدن طی چند روز، آن را تبدیل به محصول تیزابی کند.

 

پس از خشک و آماده شدن محصول، دو حالت پیش می‌آید که یا به آن گوگرد می زنند که می شود همان محصول تیزابی خودمان که با آن سلطانی نیز می‌گویند و یا اینکه به آن گوگرد نمی زند که در این صورت رنگ محصول کمی تیره شده و به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

در گذشته وضعیت صادرات ایران مناسب بود و کشورهای پیشرفته این محصول خرمایی را نیز در نظر داشتند و خریداری می‌کردند و به آن محصول ارگانیک هم می گفتند اما در حال حاضر که صادرات بسته است متاسفانه میزان ارسال این محصول به کشورهای دیگر کمتر از سالهای گذشته شده است.

فروش کشمش صادرات

صادرات کشمش تیزابی با مجموعه تولیدی کشمش آراد

اگر شما قصد خرید و صادرات کشمش تیزابی را دارید قطعاً نیاز به تولید کننده و کارخانه کشمش نیز خواهید داشت که بار با کیفیت را مطابق با توافقاتی که ابتدا میان خریدار و فروشنده انجام می شود به شما تحویل دهد.

 

متاسفانه رفتار خیلی از تولید کننده ها و کارخانه های این محصولات در ایران حرفه ای نیست و فقط به فکر فروش محصول هستند و در مورد کیفیت حداقل در پایان کار هیچ تضمینی نمی دهند، در صورتی که کار به این صورت انجام نخواهد شد و مشتری زمانی که پول می دهد انتظار دارد بار نهایی مانند همان نمونه ابتدایی با کیفیت باشد.

 

مجموعه کشمش آراد کارخانه تولید و بسته‌بندی این محصولات را در تاکستان استان قزوین داشته و محصولات را علاوه بر اینکه برای فروش داخل بسته بندی می کند آنها را برای صادرات نیز بسته بندی و یا خود اقدام به صادرات آنها را انجام می‌دهد و یا اینکه به شرکت های بازرگانی و تاجران میفروشد.

 

برای استعلام اطلاعات بیشتر نظیر نوع بسته بندی، قیمت محصول و شرایط فروش اطلاعات تماس جناب آقای مصطفی عینی مدیریت فروش مجموعه را در تمام صفحات سایت قرار دادیم و شما میتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان جواب سوالات خود را بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما