قیمت کشمش تیزابی ارزان مراغه

جهت استعلام قیمت کشمش تیزابی برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی با قیمت ارزان تر از سایر کارخانه ها از تولیدات مراغه، تاکستان و ملایر شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه مجموعه تولیدی آراد واقع در تاکستان وارد مذاکره شوید.

قیمت کشمش تیزابی

کشمش تیزابی مناسب برای صادرات

کشمش تیزابی علاوه بر اینکه برای بازار داخلی محصولی عالی محسوب می گردد اما بیشتر برای صادرات است که درصد زیادی از باغداران و کشاورزان این محصول را تولید می کنند از این جهت که اولاً تا ۲ سال میتوان آن را در انبار ذخیره کرد و در ثانی چون نرخ آن به نوعی با نرخ ارز تغییر می کند می تواند برای خیلی ها سودآوری داشته باشد.

 

مراغه استان آذربایجان شرقی نیز در زمینه تولید این محصول در کنار تاکستان قزوین (بهترین کشمش های تیزابی در ایران مربوط به همین منطقه استان قزوین است) فعالیت دارد اما بیشترین شهرتی که منطقه مراغه در کنار ملکان و بناب دارند در زمینه تولید کشمش طلایی است که در دنیا خریداران بسیار زیادی برای این محصول استان آذربایجان وجود دارد.

 

به همین جهت در این مرکز سعی شده از بهترین کشمش های ایران برای فرآوری و بسته بندی استفاده گردد. به این صورت که کشمش تیزابی که این مجموعه تولید می‌کند از تولیدات تاکستان قزوین است اما کشمش طلایی همانطور که در بالا اشاره شد از مراغه و ملکان خریداری آن از باغدار به صورت فله انجام شده و در کارخانه کارهای فراوری، شستشو و بسته بندی روی آن انجام می گیرد.

کشمش تیزابی ارزان

قیمت کشمش تیزابی صادرات

گاهی اوقات از این جهت که به کشمش انگوری طلایی هم تیزاب می زنند به این محصول هم کشمش تیزابی می‌گویند ولی هر دوی این محصول را به صورت کلی برای صادرات مناسب می‌بینند و کشورهای همسایه ما از خریداران عمده آن محسوب می گردد که می توان به روسیه، اوکراین، ترکیه، عراق، سوریه، امارات و قطر اشاره نمود.

 

خریداران کشمش صادراتی در ایران ممکن است به سه دسته تقسیم می شوند، یا بهترین کیفیت محصول را می خواهند یا پایین‌ترین و یا اینکه چیزی مابین این دو چون ممکن است کشور مقصد از این تاجر خواسته باشد مطابق با قیمتی که خود می‌خواهد محصول را وارد کشورش کند.

 

به عنوان مثال کشوری مانند قطر و امارات همیشه بهترین کیفیت این محصولات را می خواهند، کشوری مانند عراق و سوریه همیشه پایین ترین آن را و کشورهای نظیر اکراین و روسیه نیز حد وسط را در نظر می‌گیرند.

 

در حال حاضر یعنی در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت کشمش تیزابی در ایران با بهترین کیفیت ممکن کیلویی ۲۸ هزار تومان و پایین‌ ترین هم کیلویی ۲۲ هزار تومان (محصولی که بتوان صادر کرد، نه اینکه در میان آن غوره بریزند.) می باشد. وقتی که با مدیر فروش این مجموعه صحبت کردید بپرسید که این قیمت‌ها مربوط به تولیدات کدام مناطق ایران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما