خرید کشمش پلویی طلایی ملکان در بازار

خرید کشمش پلویی طلایی ملکان در بازار از طریق این مرکز ممکن شده است و عزیزانی که مایل به تامین این محصولات با قیمت ارزان تر از بازار هستند می توانند نیازشان را مستقیما و بدون واسطه از کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات انجام دهند.

خرید کشمش طلایی

کشمش پلویی طلایی در ایران

از مناطقی را که می توان به کیفیت کشمش های طلایی آن اشاره نمود بناب و ملکان بوده و محصولات این دو شهر از بیشترین میزان مرغوبیت و رنگ این نوع محصولات نه تنها در کشورمان بلکه در سرتاسر دنیا باید اشاره نمود. بازار خرید و فروش این نوع کشمش در کشورمان برای امر صادرات بخصوص به کشورهای عربی بسیار داغ می باشد.

تاجرانی که بر روی صادرات انواع کشمش تاکنون کار نموده اند می دانند که کشورهای عربی از کشمش های پلویی طلایی بسیار استفاده می کنند.
هر چقدر رنگ این محصول زردتر نیز باشد میزان مصرف آنها بیشتر خواهد بود. به شما تولیدات ملایر، بناب و ملکان را پیشنهاد می کنیم که بیشترین میزان کیفیت را دارا می باشند.

انگور این محصولات پس از رسیدن را در مایع تیزاب فرو برده و از بارگاه آویزان می کنند و در همان حین با دود کردن گوگرد زیر آن، رنگ این محصول را کاملا طلایی می کنند.
مدت زمان آویزان بودن از بارگاه ممکن است به یک هفته نیز بکشد تا پروسه خشک شدن آن به صورت کامل انجام گیرد.

خرید کشمش ملکان

قیمت کشمش صادراتی تحویل درب کارخانه

با توجه به اینکه در حال حاضر در ابتدای تابستان سال ۹۹ هستیم و وضعیت موجودی این محصول در کشورمان وقتی به این زمان از سال می رسیم بحرانی می شود لذا قیمت آن غیر منطقی خواهد شد.
حالا در کنار وضعیت موجودی، شرایط الان کشورمان را نیز در نظر بگیرید که چیزی عجیب و غریب است پس انتظار فعالیت خوب در این بازار مریض را نداشته باشید.

لازم به ذکر است که به کشمش طلایی علاوه بر پلویی، کشمش انگوری و کشمش زرد نیز می گویند که در آن طرف مرزها به این محصول GOLDEN RAISIN گفته می شود.

کارتون های کشمش صادراتی در ایران عموما به صورت ۱۰ کیلویی خالص است هستند که برای برخی از مشتریان نیز از بسته بندی های ۵ کیلویی استفاده می شود. این کارتون ها ۵ لایه هستند و برای بازار داخلی به صورت ۳ لایه می باشند. برای صادرات و به خصوص زمانی که فاصله مبدا تا مقصد زیاد باشد این بسته بندی ها را شیرینگ می کنند به این صورت بار طی جا به جایی متلاشی نخواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما